Updates voor het beheer van kwesties na de verkoop
Wat je moet weten
Vanaf eind april 2021 introduceren we een verbeterde manier om geschillen en claims te beheren na de verkoop. Je kunt dan alle kwesties vanuit één centrale en eenvoudig te beheren locatie afhandelen in de Verkopershub.
Wat is nieuw?
Om je tijd te besparen bij het beheren van kwesties na de verkoop, kun je vanaf eind april 2021 alle kwesties beheren via de Verkopershub.
Wanneer je vanaf eind april kwesties na de verkoop beheert, hoef je niet langer die extra stap naar Transactieproblemen oplossen te gaan. Je kunt alle retouraanvragen, aanvragen voor niet-ontvangen objecten, annuleringen, betalingsgeschillen en claims voor de eBay-geld-terug-garantie bekijken en beheren.
Wat moet ik doen?
Je hoeft voor deze verbeteringen geen actie te ondernemen.
Veelgestelde vragen
Waar kan ik mijn geschillen en claims vinden in de Verkopershub en Mijn eBay?
Je vindt je geschillen en claims onder het tabblad Bestellingen in de Verkopershub.
Welke geschillen kan ik beheren in de Verkopershub en Mijn eBay?
Je kunt alle retouraanvragen, aanvragen voor niet-ontvangen objecten, annuleringen, betalingsgeschillen en claims voor de eBay-geld-terug-garantie bekijken en beheren.
Heb ik nog steeds toegang tot mijn oude geschillen en claims?
De meest recente geschillen en claims zijn zichtbaar in de Verkopershub en Mijn eBay. Het kan zijn dat oudere geschillen en claims niet meer beschikbaar zijn.
Worden claims voor onbetaalde objecten ook verplaatst naar de Verkopershub en mijn eBay?
We zijn momenteel bezig met het verbeteren van de manier waarop verkopers onbetaalde objecten beheren. Vanaf eind april 2021 introduceren we geleidelijk een nieuwe annuleringsoptie van 5 dagen voor verkopers. Klik hier voor meer informatie.