|Aangeboden in rubriek:
Deze aanbieding is verkocht op di, 20 mrt om 4:22 AM.
Hebt u iets om te verkopen?

THE WHO WHO'S NEXT JAPAN 2013 RMST SHM HIGH RESOLUTION CUT MLPS CD - PERFECT!

Objectstaat:
Nieuw
Verkocht voor:
US $39,95
OngeveerEUR 37,16
Verzendkosten:
US $3,49 (ongeveer EUR 3,25) Standaardverzendservice. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Bordentown, New Jersey, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen za, 11 mei en ma, 13 mei tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Geregistreerd als particuliere verkoper, dus de consumentenrechten die voortvloeien uit de EU-wetgeving inzake consumentenbescherming zijn niet van toepassing. De geld-terug-garantie van eBay geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:112855202112

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een object dat niet is geopend of niet uit de verpakking van de fabrikant is gehaald (indien ...
Country/Region of Manufacture
Japan
Catalog No
UICY-75764
Special Attributes
SHM High Fidelity Format, Compatible with Standard CD Players, High Resolution Cutting, Mini-LP Style Cardboard Sleeve, Import, Remastered
Duration
Album
Record Label
Universal
UPC
4988031125441
Artist
The Who, Nicky Hopkins, Al Kooper, Leslie West
Format
CD
Release Year
2013
Release Title
Who's Next
Style
Hard Rock
Genre
Rock, Hard Rock, Rock & Pop

Objectbeschrijving van de verkoper

Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.