Hebt u iets om te verkopen?

Experiential Marketing : How to Get Customers to SENSE, FEEL, THINK, ACT, and...

Objectstaat:
Vrijwel nieuw
2 beschikbaar
Prijs:
GBP 17,11
OngeveerEUR 20,23
Verzendkosten:
GBP 15,99 (ongeveer EUR 18,90) Standaardverzendservice. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Castle Donington, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Geschatte levering tussen wo, 17 jul en vr, 2 aug tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
De verkoper verzendt binnen 10 dagen na ontvangst van de betaling.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:404902743340
Laatst bijgewerkt op 11 jun 2024 09:38:35 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Vrijwel nieuw: Een boek dat er als nieuw uitziet, maar al wel is gelezen. De kaft is niet zichtbaar ...
Book Title
Experiential Marketing : How to Get Customers to SENSE, FEEL, THI
ISBN
9781451636369
Publication Year
2011
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Experiential Marketing: How to Get Customers to Sense, Feel, Think, Act, R
Item Height
229mm
Author
Bernd H. Schmitt
Publisher
Simon & Schuster
Item Width
152mm
Subject
Marketing
Item Weight
371g
Number of Pages
304 Pages

Over dit product

Product Information

Engaging, enlightening, provocative, and sensational are the words people use to describe compelling experiences and these words also describe this extraordinary book by Bernd Schmitt. Moving beyond traditional features-and-benefits marketing, Schmitt presents a revolutionary approach to marketing for the branding and information age. Schmitt shows how managers can create holistic experiences for their customers through brands that provide sensory, affective, and creative associations as well as lifestyle marketing and social identity campaigns. In this masterful handbook of tools and techniques, Schmitt presents a battery of business cases to show how cutting-edge companies use experience providers such as visual identity, communication, product presence, Web sites, and service to create different types of customer experiences. To illustrate the essential concepts and frameworks of experiential marketing, Schmitt provides: SENSE cases on Nokia mobile phones, Hennessy cognac, and Procter & Gamble's Tide Mountain Fresh detergent; FEEL cases on Hallmark, Campbell's Soup, and Haagen Dazs Cafes in Asia, Europe, and the United States; THINK cases on Apple Computer's revival, Genesis ElderCare, and Siemens; ACT cases on Gillette's Mach3, the Milk Mustache campaign, and Martha Stewart Living; RELATE cases on Harley-Davidson, Tommy Hilfiger, and Wonderbra. Using the New Beetle and Sony as examples, Schmitt discusses the strategic and implementation intricacies of creating holistic experiences for customers. In an intriguing final chapter, he presents turn-around techniques such as Objective: To Dream, Send in the Iconoclasts, and Quit the Bull, to show how traditional marketing firms can transform themselves into experience-oriented organizations. This book will forever change your perception of customers, marketing, and brands -- from Amtrak and Singapore Airlines to Herbal Essences products and Gwyneth Paltrow.

Product Identifiers

Publisher
Simon & Schuster
ISBN-13
9781451636369
eBay Product ID (ePID)
138551776

Product Key Features

Author
Bernd H. Schmitt
Publication Name
Experiential Marketing: How to Get Customers to Sense, Feel, Think, Act, R
Format
Paperback
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
2011
Type
Textbook
Number of Pages
304 Pages

Dimensions

Item Height
229mm
Item Width
152mm
Item Weight
371g

Additional Product Features

Title_Author
Bernd H. Schmitt
Country/Region of Manufacture
United States

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Far Corner Europe Limited
Barbara Blake
19-20 Bourne Court
Southend Road
Woodford Green
Essex
IG8 8HD
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.secirpkoobtaerg@kusredroyabe
Btw-nummer:
  • GB 307932304
Handelsregistratienummer:
  • 10691061
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
KVK-nummer:
  • 10691061
superbookdeals

superbookdeals

94,4% positieve feedback
294K objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.8
Redelijke verzendkosten
4.9
Verzendtijd
4.7
Communicatie
4.6
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (82.250)

m***a (710)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great item and seller, highly recommended
b***l (973)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Item as described, thank you.
9***r (306)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
great new book in healing , many thanks great seller and hassle free purchase