|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Successful User Experience: Strategies and Roadmaps Rosenzweig Paperback

Objectstaat:
Nieuw
Prijs:
GBP 33,69
OngeveerEUR 39,91
Verzendkosten:
GBP 31,58 (ongeveer EUR 37,41) Parcelforce Global Priority. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: AL7 1AD, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 28 jun en do, 11 jul tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
De verkoper verzendt binnen 10 dagen na ontvangst van de betaling.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:395334854894
Laatst bijgewerkt op 11 jun 2024 02:37:12 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
BIC Subject Area 1
Human-computer interaction [UYZ]
ISBN
9780128009857
Publication Year
2015
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Successful User Experience: Strategies and Roadmaps
Item Height
235mm
Author
Elizabeth Rosenzweig
Publisher
Elsevier Science & Technology
Item Width
191mm
Subject
Computer Science
Item Weight
760g
Number of Pages
370 Pages

Over dit product

Product Information

Successful User Experience: Strategy and Roadmaps provides you with a hands-on guide for pulling all of the User Experience (UX) pieces together to create a strategy that includes tactics, tools, and methodologies. Leveraging material honed in user experience courses and over 25 years in the field, the author explains the value of strategic models to refine goals against available data and resources. You will learn how to think about UX from a high level, design the UX while setting goals for a product or project, and how to turn that into concrete actionable steps. After reading this book, you'll understand: How to bring high-level planning into concrete actionable steps How Design Thinking relates to creating a good UX How to set UX Goals for a product or project How to decide which tool or methodology to use at what point in product lifecycle This book takes UX acceptance as a point of departure, and builds on it with actionable steps and case studies to develop a complete strategy, from the big picture of product design, development and commercialization, to how UX can help create stronger products. This is a must-have book for your complete UX library.

Product Identifiers

Publisher
Elsevier Science & Technology
ISBN-13
9780128009857
eBay Product ID (ePID)
225676541

Product Key Features

Author
Elizabeth Rosenzweig
Publication Name
Successful User Experience: Strategies and Roadmaps
Format
Paperback
Language
English
Subject
Computer Science
Publication Year
2015
Type
Textbook
Number of Pages
370 Pages

Dimensions

Item Height
235mm
Item Width
191mm
Item Weight
760g

Additional Product Features

Title_Author
Elizabeth Rosenzweig
Country/Region of Manufacture
United States

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

PARTRAD LIMITED
Jonathan Parkins
10B Blenheim Court
Brownfields
Welwyn Garden City
Hertfordshire
AL7 1AD
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:noofeleT96666269770
:liam-Eku.oc.skoobdetnirpylhserf@liam
Freshly Printed Books is a trading name of Partrad Limited
Btw-nummer:
  • GB 428215114
Handelsregistratienummer:
  • 14411598
Ik verstrek facturen waarop ik de btw afzonderlijk vermeld.
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
KVK-nummer:
  • 14411598
freshlyprintedbooks

freshlyprintedbooks

100% positieve feedback
2,0K objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
5.0
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (517)

h***n (15)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
The delivery date is delayed by two days as indicated. The item is brand new.
i***i (1252)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great item. Very quick delivery.
7***y (86)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
A very expensive book that will be delivered at leisure hopefully during this millennium