|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Creatively Lean: How to Get Out of Your Own Way and Drive Innovation Throughout

Objectstaat:
Nieuw
Prijs:
US $131,19
OngeveerEUR 120,62
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Fairfield, Ohio, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen do, 23 mei en di, 4 jun tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:395317228715
Laatst bijgewerkt op 11 mei 2024 04:02:55 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
ISBN-13
9780367275518
Book Title
Creatively Lean
ISBN
9780367275518
Publication Year
2019
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Creatively Lean
Item Height
0.6in
Author
Isabella Englebach
Item Length
10.3in
Publisher
Productivity Press
Item Width
7.2in
Number of Pages
194 Pages

Over dit product

Product Information

Leaders in lean organizations must encourage and foster new ideas. Humans are naturally wired to feel uncomfortable with newness. Fortunately, there's a large body of knowledge on the leadership behaviors needed to create an environment for innovation that has been developed alongside the development of lean thinking. Because this knowledge has been developed in large part outside of the lean community, lean managers, leaders, and practitioners are often not familiar with it, and when they become familiar, they struggle to integrate with the lean tools they have learned. This book presents critical creativity skills in the context of lean continuous improvement and lean product development approaches. Is your lean implementation lacking a creative spark? Do your employees struggle to bring ideas forward? Do you need them to bring you more creative ideas and better improvements? Does your company need more innovative products, and do you need your people to build and strengthen their ideas more effectively? Learn how you can leverage learning from creativity studies and brain science to build more innovation into your lean continuous improvement and lean product development efforts.

Product Identifiers

Publisher
Productivity Press
ISBN-10
0367275511
ISBN-13
9780367275518
eBay Product ID (ePID)
6038311639

Product Key Features

Author
Isabella Englebach
Publication Name
Creatively Lean
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2019
Type
Textbook
Number of Pages
194 Pages

Dimensions

Item Length
10.3in
Item Height
0.6in
Item Width
7.2in

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hd53.E5438 2020
Table of Content
Chapter 1: Humans: The Great Innovators - and the Great ObstructersChapter 2: Innovation as a Necessity for Organizations - and PeopleChapter 3: Your brain on InnovationChapter 4: Innovation and Lean ThinkingChapter 5: Lean Thinking in a NutshellChapter 6: Lean Product Development, Set-Based Design, and Learning CyclesChapter 7: Meet Creative Problem SolvingChapter 8: Try it Now - POINtChapter 8: Creative Problem Solving in the Lean CompanyChapter 9: Your TurnAppendix: Book Club Guide Questions for Each Chapter
Copyright Date
2020
Target Audience
College Audience
Topic
Personal Success, Decision-Making & Problem Solving, General, Management, Production & Operations Management, Creativity, Quality Control
Lccn
2019-043227
Dewey Decimal
658.4063
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Self-Help, Education, Business & Economics

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,2% positieve feedback
2,7M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (1.023.244)

7***m (4049)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Thanks
7***a (1)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Book showed up in good condition great service and timely delivery.
9***4 (2411)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Perfect condition!