Hebt u iets om te verkopen?

Managing Industrial Services: From Basics to the Emergence of Smart and Remote S

Objectstaat:
Nieuw
2 beschikbaar
Prijs:
US $113,42
OngeveerEUR 105,52
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Calgary, Alberta, Canada
Levering:
Geschatte levering tussen do, 27 jun en vr, 5 jul tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:395284402912
Laatst bijgewerkt op 09 mei 2024 12:25:51 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
ISBN-13
9783030727277
Type
NA
Publication Name
NA
ISBN
9783030727277
Book Title
Managing Industrial Services : from Basics to the Emergence of Smart and Remote Services
Book Series
Management for Professionals Ser.
Publisher
Springer International Publishing A&G
Item Length
9.3 in
Publication Year
2021
Format
Hardcover
Language
English
Illustrator
Yes
Author
Philipp Osterrieder
Genre
Business & Economics
Topic
Industries / Service, Industries / General, Information Management
Item Weight
18.5 Oz
Item Width
6.1 in
Number of Pages
Xvii, 218 Pages

Over dit product

Product Information

The increasing importance of industrial services and rapid digitalization towards smart and remote services pose opportunities as well as challenges to the manufacturing sector. This book provides a holistic understanding of industrial service management and guides companies into building capabilities and management practices for smart and remote services. By combining insights from research and practice, it offers a unique perspective on the core and enabling activities of manufacturing companies for growth in the service business. In essence, the first part covers action-based research findings regarding service strategy, organizational design, service innovation, service sales, services operations, and customer relationship management together with insights into value networks. The second part introduces outstanding practices from leading manufacturing companies in industrial and smart services. The book concludes with a summary of key messages and recommendations to navigate the landscape of industrial and smart service management successfully.

Product Identifiers

Publisher
Springer International Publishing A&G
ISBN-10
3030727270
ISBN-13
9783030727277
eBay Product ID (ePID)
21050416629

Product Key Features

Book Title
Managing Industrial Services : from Basics to the Emergence of Smart and Remote Services
Number of Pages
Xvii, 218 Pages
Language
English
Publication Year
2021
Topic
Industries / Service, Industries / General, Information Management
Illustrator
Yes
Genre
Business & Economics
Author
Philipp Osterrieder
Book Series
Management for Professionals Ser.
Format
Hardcover

Dimensions

Item Weight
18.5 Oz
Item Length
9.3 in
Item Width
6.1 in

Additional Product Features

Dewey Edition
23
Number of Volumes
1 Vol.
Dewey Decimal
658.812
Lc Classification Number
Hd9980-9990
Table of Content
Part I: Theoretical Considerations.- Introduction to Managing Industrial Services.- Servitization of Manufacturing Companies.- Fundamentals of Industrial Service Management.- Service Strategy.- Organizational Structure.- Service Innovation.- Service Sales.- Service Operations.- Customer Relationship Management and the Value Network.- Outlook and Summary of Managing Industrial Services.- Part II: Insights from Practice.- Editorial to Managing Industrial Services: Insights from Practice.- Industrial Smart Services Facilitated by the Heidelberg Cloud.- Adaptive Service: Digital Service Platform and the Service Crowd Community.- Enabling the Dealer Network to Deliver Smart Services.- SKF: Rotating Equipment Performance, a Shift in Perspective--From Transactions to Outcomes.- Value Co-creation as Key to Customer Satisfaction in Digital Services Sales.- Applications of a Digital Twin for the Use of Compressed Air Stations: Concepts and Methods for Model-Based Automatic Planning, Design, Control, and Analysis of Compressed Air Stations.
Copyright Date
2021

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,3% positieve feedback
2,7M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (1.025.388)

t***e (2161)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
5 Stars.
r***s (196)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Fast shipping! Perfect - just as described!
a***n (440)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
The book arrived quickly and securely packaged. I would recommend the seller.