|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Roger March Arch Woodside Tourism Behaviour (Paperback)

Another great item from Rarewaves USA | Free delivery!
Objectstaat:
Nieuw
3 beschikbaar
Prijs:
US $116,40
OngeveerEUR 108,91
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: 60502, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen di, 2 jul en za, 13 jul tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:395212541808
Laatst bijgewerkt op 12 jun 2024 14:49:58 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
Book Title
Tourism Behaviour
Title
Tourism Behaviour
Subtitle
Travellers' Decisions and Actions
ISBN-10
184593587X
EAN
9781845935870
ISBN
9781845935870
Release Date
03/19/2009
Release Year
2009
Country/Region of Manufacture
GB
Genre
Business & Finance
Subject Area
Travel, Business & Economics
Publication Name
Tourism Behavior : Travellers' Decisions and Actions
Item Length
9.6 in
Publisher
Oxford University Press, Incorporated
Subject
Consumer Behavior, Industries / Hospitality, Travel & Tourism, General, Marketing / Research
Publication Year
2009
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.6 in
Author
A. G. Woodside
Item Width
6.8 in
Item Weight
23.5 Oz
Number of Pages
280 Pages

Over dit product

Product Information

Consumers' planned behaviour is often very different to what is actually carried out. Consumer plans can relate to four behaviours: planned and done (deliberate strategies), planned and not done (unrealized strategies), unplanned and done (emergent strategies) and unplanned and not done (unused strategies). This book examines alternative theories and the empirical testing of how planning relates to doing. It considers tourist spending, length of stay, attractions, destinations, accommodation and activities and looks at how marketing strategies affect consumer plans.

Product Identifiers

Publisher
Oxford University Press, Incorporated
ISBN-10
184593587x
ISBN-13
9781845935870
eBay Product ID (ePID)
27038398027

Product Key Features

Author
A. G. Woodside
Publication Name
Tourism Behavior : Travellers' Decisions and Actions
Format
Trade Paperback
Language
English
Subject
Consumer Behavior, Industries / Hospitality, Travel & Tourism, General, Marketing / Research
Publication Year
2009
Type
Textbook
Subject Area
Travel, Business & Economics
Number of Pages
280 Pages

Dimensions

Item Length
9.6 in
Item Height
0.6 in
Item Width
6.8 in
Item Weight
23.5 Oz

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
Lc Classification Number
G155.A1m2655 2009
Table of Content
PART I: 1:Ecological Systems in Lifestyle, Leisure, and Travel Behavior 2: Qualitative Comparative Analysis of Travel and Tourism Purchase-Consumption Systems 3: Holistic Case-Based Modeling of Customers' Thinking-Doing Destination Choice Introduction PART II: 4:Introduction to the Theory and Investigation of Planned and Realised Consumer Behavior 5: Summary of Findings 6: Research Objectives and Theoretical Framework 7: Research Method 8: Variations Between Planned and Realised Behaviors 9: Influence of Product Information on Planned and Realised Consumption Activities 10: Influence of Consumer Characteristics On Planned and Realised Behaviors 11: Strategic Implications and Discussion
Copyright Date
2005
Dewey Decimal
338.4791
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Rarewaves-USA
Kathryn Searle
10100 W Sample Rd
Ste 101
33065 Coral Springs, FL
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.asu-sevawerar@yabe
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
rarewaves-usa

rarewaves-usa

97,2% positieve feedback
1,2M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.8
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (448.454)

n***_ (1173)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Thanks so very much
a***m (294)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
happy came as shown and on time
2***e (1583)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Thank you very much for the fast shipping and overall excellent service!