|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Advertising and Promotions: An Integrated Brand Approach, Intern

Objectstaat:
Heel goed
Verzendkosten:
Wordt niet verzonden naar Verenigde Staten. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: South East, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:395210107293
Laatst bijgewerkt op 21 apr 2024 11:35:28 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed: Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat ...
Book Title
Advertising and Promotions: An Integrated Brand Approach, Intern
ISBN
9780538479868
Publication Year
2011
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Advertising and Promotions: an Integrated Brand Approach, International Edition
Item Height
277mm
Author
Hans Kaufmann, Chris Allen, Thomas O'guinn, Richard Semenik
Publisher
Cengage Learning, INC International Concepts
Item Width
218mm
Subject
Advertising, Marketing
Item Weight
1476g
Number of Pages
752 Pages

Over dit product

Product Information

Semenik/Allen/O'Guinn's ADVERTISING AND PROMOTIONS: AN INTEGRATED BRAND APPROACH, 6E, International Edition places the reader in the midst of today's fast-paced, exhilarating world of advertising - demonstrating how good advertising is the result of hard work and careful planning. The authors draw from their vast business and teaching experience to integrate a solid understanding of advertising strategy and theory with hands-on, real applications. A leader for its emphasis on integrated brand promotion, this edition combines a compelling presentation of the fundamentals of advertising with invigorating coverage of the latest practices and industry developments, such as social media, design thinking, and the impact of globalization. Advertising strategy comes to life with more than 500 of today's most contemporary ads and exhibits. The book's content follows the same process as an advertising agency to equip readers with the tools, knowledge, and practice for effective results.

Product Identifiers

Publisher
Cengage Learning, INC International Concepts
ISBN-13
9780538479868
eBay Product ID (ePID)
109269385

Product Key Features

Author
Hans Kaufmann, Chris Allen, Thomas O'guinn, Richard Semenik
Publication Name
Advertising and Promotions: an Integrated Brand Approach, International Edition
Format
Paperback
Language
English
Subject
Advertising, Marketing
Publication Year
2011
Type
Textbook
Number of Pages
752 Pages

Dimensions

Item Height
277mm
Item Width
218mm
Item Weight
1476g

Additional Product Features

Title_Author
Chris Allen, Richard Semenik, Hans Kaufmann, Thomas O'guinn
Country/Region of Manufacture
United States

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Wrap Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4, AwesomeBooks
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:noofeleT60358080080
:liam-Emoc.skoobemosewa@yabe
Btw-nummer:
  • GB 724498118
Handelsregistratienummer:
  • 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
awesomebooksuk

awesomebooksuk

99,2% positieve feedback
4,1M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (1.822.247)

n***u (147)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Arrived quicky, item as described, good service.
h***i (335)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Arrived safe and sound..thanks.
a***r (141)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
A good read