|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Market Entry into the USA: Why European Companies Fail and How to Succeed by Ral

Objectstaat:
Nieuw
3 beschikbaar
Prijs:
US $72,92
OngeveerEUR 67,15
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Fairfield, Ohio, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 7 jun en di, 18 jun tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:395165342358
Laatst bijgewerkt op 19 mei 2024 12:31:00 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
ISBN-13
9783319171234
Book Title
Market Entry into the USA
ISBN
9783319171234
Publication Year
2015
Series
Management for Professionals Ser.
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Market Entry Into the USA : Why European Companies Fail and How to Succeed
Author
Ralf Drews, Melissa Lamson
Item Length
9.3in
Publisher
Springer International Publishing A&G
Item Width
6.1in
Item Weight
121.2 Oz
Number of Pages
Xviii, 125 Pages

Over dit product

Product Information

This book connects a buying psychology driven by American beliefs and values with a company's go-to market strategy, the goal being to sensitize readers to how the cultural values of a particular country or region can impact the business environment. The book also addresses the reasons behind these differences and therefore begins with a detailed cultural comparison of the United States and Europe, and assessments of how these characteristics impact their respective markets and customer behavior differently. Another aspect that sets this book apart is that it argues for sound decision-making processes as the first priority in any international business strategy. Readers are provided detailed insights into the variables a European company needs to understand before it makes its "go/no-go" decision, along with the tools needed to evaluate the probability of success and the risks of going to market. Once a company decides to enter the US market, the book then offers a highly customer-centric approach to developing and executing an effective market strategy.

Product Identifiers

Publisher
Springer International Publishing A&G
ISBN-10
3319171232
ISBN-13
9783319171234
eBay Product ID (ePID)
210301094

Product Key Features

Author
Ralf Drews, Melissa Lamson
Publication Name
Market Entry Into the USA : Why European Companies Fail and How to Succeed
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2015
Series
Management for Professionals Ser.
Type
Textbook
Number of Pages
Xviii, 125 Pages

Dimensions

Item Length
9.3in
Item Width
6.1in
Item Weight
121.2 Oz

Additional Product Features

Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
Hf5410-5417.5
Original Language
German
Table of Content
The Case for Culture in Expansion Strategy.- Your Company's Value Proposition in the US.- Defining and Exploring in the US Market.- Determining the Organization's Cultural Fit in the US.- Ready to Go to the US? - Key Strategic Steps.- Sustaining Your Business Investment in the US.
Copyright Date
2016
Topic
Leadership, Marketing / General, General, International / General, Strategic Planning, Organizational Development
Intended Audience
Scholarly & Professional
Illustrated
Yes
Genre
Business & Economics

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,2% positieve feedback
2,7M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (1.023.417)

t***n (202)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
👍
t***n (202)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
👍
5***n (20)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Thank you for such a fast delivery and this is really good stuff