|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Mobile Service Innovation and Business Models by Harry Bouwman (English) Paperba

Objectstaat:
Nieuw
3 beschikbaar
Prijs:
US $123,92
OngeveerEUR 114,46
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Fairfield, Ohio, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen di, 11 jun en za, 22 jun tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:395144463906
Laatst bijgewerkt op 19 mei 2024 12:18:33 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
ISBN-13
9783642098123
Book Title
Mobile Service Innovation and Business Models
ISBN
9783642098123
Publication Year
2010
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
Mobile Service Innovation and Business Models
Author
Henny De Vos
Item Length
9.3in
Publisher
Springer Berlin / Heidelberg
Item Width
6.1in
Item Weight
18.6 Oz
Number of Pages
Xiii, 327 Pages

Over dit product

Product Information

Modern economies depend on innovation in services for their future growth. Service innovation increasingly depends on information technology and digitization of information processes. Designing new services is a complex matter, since collaboration with other companies and organizations is necessary. Service innovation is directly related to business models that support these services, i.e. services can only be successful in the long run with a viable business model that creates value for its customers and providers. This book presents a theoretically grounded yet practical approach to designing viable business models for electronic services, including mobile ones, i.e. the STOF model and - based on it - the STOF method. The STOF model provides a 'holistic' view on business models with four interrelated perspectives, i.e., Service, Technology, Organization and Finance. It elaborates on critical design issues that ultimately shape the business model and drive its viability.

Product Identifiers

Publisher
Springer Berlin / Heidelberg
ISBN-10
3642098126
ISBN-13
9783642098123
eBay Product ID (ePID)
66593785

Product Key Features

Author
Henny De Vos
Publication Name
Mobile Service Innovation and Business Models
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2010
Type
Textbook
Number of Pages
Xiii, 327 Pages

Dimensions

Item Length
9.3in
Item Width
6.1in
Item Weight
18.6 Oz

Additional Product Features

Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
Hf54.5-54.56
Table of Content
Theory.- Service Innovation and Business Models.- Conceptualizing the STOF Model.- STOF Model: Critical Design Issues and Critical Success Factors.- The Mobile Context Explored.- The STOF Method.- What's Next? Some Thoughts and a Research Agenda.- Applications.- A Practitioner View on Generic Design Issues and Success Factors.- The Dynamic STOF Model in Practice.- A We-Centric Service: The PolicePointer.- Balancing Customer and Network Value of Mobile Payment Services.- Robustness of IPTV Business Models.- Mobile Service Bundles.- Designing Mobile Remittance Services in Developing Countries.- Assessing the Business Potential for New Mobile Services from Mock-Up Evaluation.- A Standalone Digital Music Vending Service.- From Prototype to Exploitation: Mobile Services for Patients with Chronic Lower Back Pain.- From Prototype to Exploitation: Organizational Arrangements for a Personalized Dementia Directory.
Copyright Date
2008
Topic
Mobile & Wireless Communications, Management Information Systems, Information Management, Management
Dewey Decimal
384.53
Intended Audience
Scholarly & Professional
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Genre
Computers, Technology & Engineering, Business & Economics

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,2% positieve feedback
2,7M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (1.023.583)

t***o (153)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Shipment took a while, but book arrived in perfect "as new" condition and was packaged in a first-rate cardboard carton that protected it very well. On the basis of this transaction, I would recommend this seller highly. Thanks very much!
6***4 (234)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great thank you!
e***1 (159)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Ok