Hebt u iets om te verkopen?

Kees Dorst Frame Innovation (Hardback) Design Thinking, Design Theory

Another great item from Rarewaves USA | Free delivery!
Objectstaat:
Nieuw
2 beschikbaar
Prijs:
US $36,01
OngeveerEUR 33,30
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: 60502, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen wo, 5 jun en vr, 7 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:395107019416
Laatst bijgewerkt op 15 mei 2024 23:16:49 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
Publication Name
Frame Innovation
Title
Frame Innovation
EAN
9780262324311
ISBN
9780262324311
Release Date
03/27/2015
Release Year
2015
Subtitle
Create New Thinking by Design
ISBN-10
0262324318
Country/Region of Manufacture
US
Series
Design Thinking, Design Theory
Book Title
Frame Innovation : Create New Thinking by Design
Item Length
9.3in
Publisher
MIT Press
Publication Year
2015
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
0.9in
Author
Kees Dorst
Genre
Design, Technology & Engineering, Business & Economics
Topic
Decision-Making & Problem Solving, Industrial Design / General, General, Strategic Planning
Item Width
6.4in
Item Weight
15.5 Oz
Number of Pages
224 Pages

Over dit product

Product Information

How organizations can use practices developed by expert designers to solve today's open, complex, dynamic, and networked problems. When organizations apply old methods of problem-solving to new kinds of problems, they may accomplish only temporary fixes or some ineffectual tinkering around the edges. Today's problems are a new breed-open, complex, dynamic, and networked-and require a radically different response. In this book, Kees Dorst describes a new, innovation-centered approach to problem-solving in organizations- frame creation. It applies "design thinking," but it goes beyond the borrowed tricks and techniques that usually characterize that term. Frame creation focuses not on the generation of solutions but on the ability to create new approaches to the problem situation itself. The strategies Dorst presents are drawn from the unique, sophisticated, multilayered practices of top designers, and from insights that have emerged from fifty years of design research. Dorst describes the nine steps of the frame creation process and illustrates their application to real-world problems with a series of varied case studies. He maps innovative solutions that include rethinking a store layout so retail spaces encourage purchasing rather than stealing, applying the frame of a music festival to understand late-night problems of crime and congestion in a club district, and creative ways to attract young employees to a temporary staffing agency. Dorst provides tools and methods for implementing frame creation, offering not so much a how-to manual as a do-it-yourself handbook-a guide that will help practitioners develop their own approaches to problem-solving and creating innovation.

Product Identifiers

Publisher
MIT Press
ISBN-10
0262324318
ISBN-13
9780262324311
eBay Product ID (ePID)
202675555

Product Key Features

Book Title
Frame Innovation : Create New Thinking by Design
Author
Kees Dorst
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Decision-Making & Problem Solving, Industrial Design / General, General, Strategic Planning
Publication Year
2015
Genre
Design, Technology & Engineering, Business & Economics
Number of Pages
224 Pages

Dimensions

Item Length
9.3in
Item Height
0.9in
Item Width
6.4in
Item Weight
15.5 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Ts171.D667 2015
Grade from
College Graduate Student
Copyright Date
2015
Lccn
2014-027047
Intended Audience
Trade
Series
Design Thinking, Design Theory Ser.
Illustrated
Yes

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Rarewaves-USA
Kathryn Searle
10100 W Sample Rd
Ste 101
33065 Coral Springs, FL
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.asu-sevawerar@yabe
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
rarewaves-usa

rarewaves-usa

97,2% positieve feedback
1,2M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.8
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (444.767)

t***p (2058)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Thank you
p***_ (1652)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Fast shipping
o***r (388)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Excellent experience! Packaged well and shipped fast!