|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Markstrat 2 (Includes 3.5 Inch Diskette)-Jean-Claude Larreche, H

Objectstaat:
Heel goed
Verzendkosten:
Wordt niet verzonden naar Verenigde Staten. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: South East, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:395083295040
Laatst bijgewerkt op 23 mei 2024 07:28:52 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed: Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat ...
Book Title
Markstrat 2 (Includes 3.5 Inch Diskette)-Jean-Claude Larreche, H
ISBN
9780894261640
Publication Year
1990
Type
Textbook
Format
Mixed Media
Language
English
Publication Name
Markstrat 2
Item Height
230mm
Author
Jean-Claude Larreche, Hubert Gatignon, Jean-Claude Larrache
Publisher
Cengage Learning, INC International Concepts
Subject
Management
Number of Pages
240 Pages

Over dit product

Product Information

Aimed at marketing management and marketing strategy courses at the undergraduate and MBA level, this package presents a revision of the original Markstrat, for the last 10 years a marketing strategy simulation in both business schools and corporate development programmes worldwide. The PC version retains and builds upon the strengths of the first version - its complexity and realism - but adds the ease of uses of the PC environment. Individual student disks now come packaged with the manual to facilitate interaction between the players and the instructor. the simulation itself has also been enhanced with greater flexibility and variety and there are now six available scenarios including the original one. The student manual includes not only the simulation instructions but also discussions of the marketing concepts involved in the simulation. The student disk provided with this package only allows students to access MarkStrat results, to enter their decisions and to make financial projections.

Product Identifiers

Publisher
Cengage Learning, INC International Concepts
ISBN-13
9780894261640
eBay Product ID (ePID)
88984689

Product Key Features

Author
Jean-Claude Larreche, Hubert Gatignon, Jean-Claude Larrache
Publication Name
Markstrat 2
Format
Mixed Media
Language
English
Subject
Management
Publication Year
1990
Type
Textbook
Number of Pages
240 Pages

Dimensions

Item Height
230mm

Additional Product Features

Title_Author
Hubert Gatignon, Jean-Claude Larreche, Jean-Claude Larrache
Country/Region of Manufacture
United States

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Wrap Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4, AwesomeBooks
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:noofeleT60358080080
:liam-Emoc.skoobemosewa@yabe
Btw-nummer:
  • GB 724498118
Handelsregistratienummer:
  • 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
awesomebooksuk

awesomebooksuk

99,2% positieve feedback
4,1M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (1.822.684)

-***a (193)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Very happy with the book looking forward to reading it
n***o (470)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
As new
i***i (28)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
good condition quick delivery