|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Videogame, Player, Text by Barry Atkins (English) Paperback Book

Objectstaat:
Nieuw
7 beschikbaar
Prijs:
US $35,76
OngeveerEUR 33,46
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Fairfield, Ohio, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen za, 18 mei en do, 30 mei tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:394827730958
Laatst bijgewerkt op 05 feb 2024 06:46:18 CETAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
ISBN-13
9780719074011
Book Title
Videogame, Player, Text
ISBN
9780719074011
Item Length
8.5in
Publisher
Manchester University Press
Publication Year
2007
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.6in
Author
Tanya Krzywinska
Genre
Computers, Games & Activities, Social Science
Topic
Programming / Games, Media Studies, Video & Electronic
Item Width
5.4in
Item Weight
12.5 Oz
Number of Pages
264 Pages

Over dit product

Product Information

Videogame, player, text examines the playing and playful subject through a series of analytical essays focused on particular videogames and playing experiences. With essays from a range of internationally renowned game scholars, the major aim of this collection is to show how it is that videogames communicate their meanings and provide their pleasures. Each essay focuses on specific examples of gameplay dynamics to tease out the specificities of videogames as a new form of interaction between text and digital technology for the purposes of entertainment. That modes of engagement with the videogame text are many and varied, and construct the playing subject in different ways, provides the central theme of Videogame,player, text. Online play, clan membership, competitive or co-operative play, player modification of game texts, and the solo play of a single player are each addressed through individual analyses of the gameplay experiences produced by, for example, The Sims, Grand Theft Auto, Prince of Persia, Doom, Quake, World of Warcraft, StreetFighter and Civilisation. -- .

Product Identifiers

Publisher
Manchester University Press
ISBN-10
0719074010
ISBN-13
9780719074011
eBay Product ID (ePID)
59055344

Product Key Features

Author
Tanya Krzywinska
Format
Trade Paperback
Language
English
Topic
Programming / Games, Media Studies, Video & Electronic
Publication Year
2007
Type
Textbook
Genre
Computers, Games & Activities, Social Science
Number of Pages
264 Pages

Dimensions

Item Length
8.5in
Item Height
0.6in
Item Width
5.4in
Item Weight
12.5 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Gv1469.3
Publication Name
Videogame, Player, Text
Table of Content
Introduction: Videogame, player, text - Barry Atkins and Tanya Krzywinska 1. Beyond Ludus: narrative, videogames and the split condition of digital textuality - Marie-Laure Ryan 2. All too urban: to live and die in SimCity - Matteo Bittanti 3. Play, modality and claims of realism in Full Spectrum Warrior - Geoff King 4. Why am I in Vietnam? - The history of a video game - Jon Dovey 5. "It's Not Easy Being Green": real-time game performance in Warcraft - Henry Lowood 6. Being a determined agent in (the) World of Warcraft: text/playidentity - Tanya Krzywinska 7. Female Quake players and the politics of identity - Helen W. Kennedy 8. Of eye candy and id: the terrors and pleasures of Doom 3 - Bob Rehak 9. Second Life: the game of virtual life - Alison McMahan 10. Playing to solve Savoir-Faire - Nick Montfort 11. Without a goal - on open and expressive games - Jesper Juul 12. Pleasure, spectacle and reward in Capcom's Street Fighter series - David Surman 13. The trouble with Civilization - Diane Carr 14. Killing time: time past, time present and time future in Prince of Persia: The Sands of Time - Barry Atkins
Copyright Date
2007
Lccn
2008-298634
Dewey Decimal
794.8
Intended Audience
College Audience
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,2% positieve feedback
2,7M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (1.021.910)

7***o (45)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Exactly as pictured, thank you
l***r (4835)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Perfect! Thanks so much! A+++++
h***l (38)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Received book order, very fast, and nicely packaged, would buy again, thank you!!