Afbeelding 1 van 1
![Real Luxury: How Luxury Brands Can Create Value for the Long Ter - Afbeelding 1 van 1](https://i.ebayimg.com/images/g/OPsAAOSwQNtkAtrk/s-l500.jpg)
Real Luxury: How Luxury Brands Can Create Value for the Long Ter
Objectstaat:
Verzendkosten:
Bevindt zich in: NY, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen wo, 26 jun en ma, 1 jul tot 43230
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
Verkopergegevens
- 97,9% positive feedback
Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:394495011490
Specificaties
- Objectstaat
- Title
- Real Luxury: How Luxury Brands Can Create Value for the Long Ter
- ISBN
- 9781137395566
- EAN
- 9781137395566
- Subject Area
- Business & Economics, Référence
- Publication Name
- Real Luxury : How Luxury Brands Can Create Value for the Long Term
- Item Length
- 8.5 in
- Publisher
- Palgrave Macmillan The Limited
- Subject
- Marketing / General, Consumer Guides, Investments & Securities / Commodities / General, Industries / General, General, Management
- Publication Year
- 2014
- Type
- Textbook
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Item Height
- 0.8 in
- Item Width
- 6 in
- Item Weight
- 16 Oz
- Number of Pages
- VIII, 228 Pages
Over dit product
Product Information
Real Luxury examines what a 'luxury brand' is from economic, sociological and psychological standpoints. It spells out the challenges the industry is facing and puts forward a new, practical model aimed at reviving and protecting luxury brands, based on the authors' hands-on experience in the industry.
Product Identifiers
Publisher
Palgrave Macmillan The Limited
ISBN-10
1137395567
ISBN-13
9781137395566
eBay Product ID (ePID)
201711790
Product Key Features
Publication Name
Real Luxury : How Luxury Brands Can Create Value for the Long Term
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Marketing / General, Consumer Guides, Investments & Securities / Commodities / General, Industries / General, General, Management
Publication Year
2014
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics, Référence
Number of Pages
VIII, 228 Pages
Dimensions
Item Length
8.5 in
Item Height
0.8 in
Item Width
6 in
Item Weight
16 Oz
Additional Product Features
Intended Audience
Scholarly & Professional
Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
Hf5410-5417.5
Reviews
"The authors' research and analysis is methodical and clear, and their vision accurate. This book is an excellent tool for perfecting ones understanding of luxury. A veritable bible for both professionals and students." - Yaffa Assouline, Founder and Editor-in-Chief of LuxuryCulture.com 'Neither enthralled by luxury's glamor nor over-critical of its excesses, the authors offer an informed and balanced assessment of the industry's current condition and how it must prepare for the future.' - Soumitra Dutta, Dean, S.C. Johnson Graduate School of Management, Cornell University, New York
Table of Content
Introduction 1. A Dilemma Across Time and Culture 2. The Strengths and Weaknesses of Luxury 3. The Environment for Luxury 4. Luxury and the Search for Meaning 5. Towards a Socially Valuable Business 6. Creating a Culture of Shared Value 7. Adapting the Business Model 8. The Outlook for Luxury
Copyright Date
2014
Dewey Decimal
338.47
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
WRAP Ltd
Mubin Ahmed
2 Lester Way
Wallingford
OX10 9TA
United Kingdom
Btw-nummer:
- GB 724498118
Handelsregistratienummer:
- 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
KVK-nummer:
- 03800600
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:394495011490
Verzending en verwerking
Objectlocatie:
NY, Verenigde Staten
Wordt verzonden naar:
Wereldwijd
Uitgesloten:
Alaska/Hawaï, Amerikaanse protectoraten, Argentinië, Barbados, Brazilië, China, Frans-Guyana, Frans-Polynesië, Guadeloupe, Ierland, Libië, Martinique, Mexico, Nieuw-Caledonië, Oekraïne, Russische Federatie, Réunion, Venezuela, Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika
Verzending en verwerking | Tot | Service | Levering*Zie opmerkingen over levering |
---|---|---|---|
Gratis verzending | Verenigde Staten | Voordelige verzendservice (USPS Media MailTM) | Geschatte levering tussen wo, 26 jun en ma, 1 jul tot 43230 |
Verwerkingstijd |
---|
Wordt doorgaans binnen 2 werkdagen na ontvangst van betaling verzonden. |
Belasting |
---|
Er kunnen belastingen van toepassing zijn tijdens Betalen. Meer weten?Lees meer over het betalen van belastingen op eBay-aankopen. |
Btw voor objectnr.394495011490
Btw voor objectnr.394495011490
Verkoper berekent btw op objecten die naar de volgende staten worden verzonden:
Staat | Btw-tarief |
---|
Retourbeleid
Nadat u het object hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met de verkoper binnen | Terugbetaling wordt verstrekt als | Kosten voor retourzending |
---|---|---|
30 dagen | Geld terug | Koper betaalt voor retourzending |
De koper is verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending.
Details retourbeleid |
---|
Retourzendingen geaccepteerd |
Betalingsgegevens
Betalingsmethoden
Populaire rubrieken in deze winkel
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (514.787)
g***6 (534)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Thank you for a great price and fast shipping! Book was like brand new. Great!!!
e***l (2747)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great book. I recommend those interested in 9/11, "Towers of Deception" is waiting for you.
m***s (25)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Thank you for the speedy shipping 😊