|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Real Luxury: How Luxury Brands Can Create Value for the Long Ter

Objectstaat:
Heel goed
Prijs:
US $13,78
OngeveerEUR 12,86
Verzendkosten:
Gratis Voordelige verzendservice. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: NY, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen wo, 26 jun en ma, 1 jul tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:394495011490
Laatst bijgewerkt op 13 mrt 2024 13:15:26 CETAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed: Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat ...
Title
Real Luxury: How Luxury Brands Can Create Value for the Long Ter
ISBN
9781137395566
EAN
9781137395566
Subject Area
Business & Economics, Référence
Publication Name
Real Luxury : How Luxury Brands Can Create Value for the Long Term
Item Length
8.5 in
Publisher
Palgrave Macmillan The Limited
Subject
Marketing / General, Consumer Guides, Investments & Securities / Commodities / General, Industries / General, General, Management
Publication Year
2014
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
0.8 in
Author
Misha Pinkhasov, Rachna Joshi Nair
Item Width
6 in
Item Weight
16 Oz
Number of Pages
VIII, 228 Pages

Over dit product

Product Information

Real Luxury examines what a 'luxury brand' is from economic, sociological and psychological standpoints. It spells out the challenges the industry is facing and puts forward a new, practical model aimed at reviving and protecting luxury brands, based on the authors' hands-on experience in the industry.

Product Identifiers

Publisher
Palgrave Macmillan The Limited
ISBN-10
1137395567
ISBN-13
9781137395566
eBay Product ID (ePID)
201711790

Product Key Features

Author
Misha Pinkhasov, Rachna Joshi Nair
Publication Name
Real Luxury : How Luxury Brands Can Create Value for the Long Term
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Marketing / General, Consumer Guides, Investments & Securities / Commodities / General, Industries / General, General, Management
Publication Year
2014
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics, Référence
Number of Pages
VIII, 228 Pages

Dimensions

Item Length
8.5 in
Item Height
0.8 in
Item Width
6 in
Item Weight
16 Oz

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
Hf5410-5417.5
Reviews
"The authors' research and analysis is methodical and clear, and their vision accurate. This book is an excellent tool for perfecting ones understanding of luxury. A veritable bible for both professionals and students." - Yaffa Assouline, Founder and Editor-in-Chief of LuxuryCulture.com 'Neither enthralled by luxury's glamor nor over-critical of its excesses, the authors offer an informed and balanced assessment of the industry's current condition and how it must prepare for the future.' - Soumitra Dutta, Dean, S.C. Johnson Graduate School of Management, Cornell University, New York
Table of Content
Introduction 1. A Dilemma Across Time and Culture 2. The Strengths and Weaknesses of Luxury 3. The Environment for Luxury 4. Luxury and the Search for Meaning 5. Towards a Socially Valuable Business 6. Creating a Culture of Shared Value 7. Adapting the Business Model 8. The Outlook for Luxury
Copyright Date
2014
Dewey Decimal
338.47
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

WRAP Ltd
Mubin Ahmed
2 Lester Way
Wallingford
OX10 9TA
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:liam-Eku.oc.skoobemosewa@asuyabe
Btw-nummer:
  • GB 724498118
Handelsregistratienummer:
  • 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
KVK-nummer:
  • 03800600
Awesomebooksusa

Awesomebooksusa

97,9% positieve feedback
1,2M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.8
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9

Populaire rubrieken in deze winkel

Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (514.787)

g***6 (534)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Thank you for a great price and fast shipping! Book was like brand new. Great!!!
e***l (2747)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great book. I recommend those interested in 9/11, "Towers of Deception" is waiting for you.
m***s (25)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Thank you for the speedy shipping 😊