|Aangeboden in rubriek:
Dit object is niet op voorraad.
Hebt u iets om te verkopen?

Pulling Newspapers Apart: Analysing Print Journalism

Objectstaat:
Heel goed
Prijs:
US $13,79
OngeveerEUR 12,75
Verzendkosten:
Gratis Voordelige verzendservice. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: NY, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen do, 6 jun en di, 11 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:394423527013
Laatst bijgewerkt op 21 mei 2024 03:14:04 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed: Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat ...
Title
Pulling Newspapers Apart: Analysing Print Journalism
ISBN
9780415425568
EAN
9780415425568
Item Length
9.1in
Publisher
Routledge
Publication Year
2008
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.7in
Author
Bob Franklin
Genre
Design, Language Arts & Disciplines, Social Science
Topic
Communication Studies, Media Studies, Graphic Arts / Typography, Journalism
Item Width
6.3in
Item Weight
19.9 Oz
Number of Pages
304 Pages

Over dit product

Product Information

Pulling Newspapers Apart: Analysing Print Journalism explores contemporary UK national and local newspapers at a significant and pivotal moment in their development when some pundits are busily, if mistakenly, announcing their demise. The book offers a detailed examination of features which previous studies have tended to neglect, such as editorial formats (News, Op Ed pages, readers' letters, cartoons, obituaries, advice columns, features and opinion columns), aspects of newspaper design (page layout, photographs, supplements, online editions, headlines, the emergence of the compact and Berliner editions), newspaper contents (sport, sex and Page 3, royalty, crime, moral panics and politics) as well as the content of newspapers which is not generated by in house journalists (advertising, TV listings, horoscopes, agency copy and public relations materials). This innovative and accessibly written collection provides journalism and media students with an invaluable study of newspapers in the digital age.

Product Identifiers

Publisher
Routledge
ISBN-10
0415425565
ISBN-13
9780415425568
eBay Product ID (ePID)
61629108

Product Key Features

Author
Bob Franklin
Format
Trade Paperback
Language
English
Topic
Communication Studies, Media Studies, Graphic Arts / Typography, Journalism
Publication Year
2008
Type
Textbook
Genre
Design, Language Arts & Disciplines, Social Science
Number of Pages
304 Pages

Dimensions

Item Length
9.1in
Item Height
0.7in
Item Width
6.3in
Item Weight
19.9 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Pn5119p85 2008
Publication Name
Pulling Newspapers Apart : Analysing Print Journalism
Table of Content
Introduction UK Newspapers; Trends and Developments BOB FRANKLIN PART 1 Editorial Formats 1 News JACKIE HARRISON 2 Features SARAH NIBLOCK 3 Readers' Letters JOHN RICHARDSON 4 Op Ed pages KARIN WAHL-JORGENSEN 5 Cartoons COLIN SEYMOURE-URE 6 Obituaries NIGEL STARCK 7 Advice Columnists ANGELA PHILLIPS 8 I, Columnist BRIAN McNAIR PART 2 Editorial Contents 9 Post Ironic Page 3; porn for the plebs KAREN ROSS 10 The Monarchy ROS COWARD 11 Crime Reporting CLAIRE WARDLE 12 Sport Journalism: Persistent themes and changing times ALAN THOMLINSON AND JOHN SUGDEN 13 Moral Panics and Newspaper Coverage of Binge Drinking CHAS CRITCHER 14 Politics and the Press NICHOLAS JONES PART 3 Newspaper Design 15 Compacts PETER COLE 16 Photography in Newspapers EAMONN McCABE 17 Supplements NICHOLAS BRETT and TIM HOLMES 18 Page layout and Design MARK TATTERSALL 19 Online Editions; Newspapers and the New News JIM HALL 20 Headlines EAMONN RAFFERTY Part 4 Non Editorial Contents 21 Advertising PETER MEECH 22 TV Pages JOHN ELLIS 23 Horoscopes And Popular Culture NICHOLAS CAMPION 24 The Press Association and News Agency Sources PAUL MANNING 25 Public Relations in the News AERON DAVIS
Copyright Date
2008
Target Audience
College Audience
Lccn
2007-036727
Dewey Decimal
072/.0904
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

WRAP Ltd
Mubin Ahmed
2 Lester Way
Wallingford
OX10 9TA
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:liam-Eku.oc.skoobemosewa@asuyabe
Btw-nummer:
  • GB 724498118
Handelsregistratienummer:
  • 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Awesomebooksusa

Awesomebooksusa

98% positieve feedback
1,2M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.8
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9

Populaire rubrieken in deze winkel

Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (513.431)

3***8 (71)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
The book is in condition advertised ("very good"). Was packaged well for shipping and arrived in a timely fashion. No complaints. Thanks.
c***a (258)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Farout philosophy
i***h (1399)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
A+ seller. Fast shipping!