|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

No LOGO: Taking Aim at the Brand Bullies (Bestselling Backlist)

Objectstaat:
Goed
Slight Creasing To Spine and Wear To Edges Of Pages
Verzendkosten:
Wordt niet verzonden naar Verenigde Staten. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: South East, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:386993904359
Laatst bijgewerkt op 10 mei 2024 06:36:14 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed
Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd (er zijn bijvoorbeeld slijtplekken), maar er zijn geen deukjes of scheuren. De harde kaft heeft mogelijk geen stofomslag meer. De boekband vertoont minimale slijtage. De meeste bladzijden zijn onbeschadigd. Er zijn weinig vouwen en scheuren en er is vrijwel geen tekst met potlood onderstreept of met een accentueerstift gemarkeerd. Er is niet in de kantlijn geschreven. Er ontbreken geen bladzijden. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“Slight Creasing To Spine and Wear To Edges Of Pages”
Book Title
No LOGO: Taking Aim at the Brand Bullies (Bestselling Backlist)
ISBN
9780312421434
Publication Year
2002
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
nologo: No Space No Choice No Jobs
Item Height
203mm
Author
Naomi Klein
Publisher
St Martin's Press
Item Width
140mm
Subject
Government
Item Weight
476g
Number of Pages
528 Pages

Over dit product

Product Information

With a new Afterword to the 2002 edition, No Logo employs journalistic savvy and personal testament to detail the insidious practices and far-reaching effects of corporate marketing--and the powerful potential of a growing activist sect that will surely alter the course of the 21st century. First published before the World Trade Organization protests in Seattle, this is an infuriating, inspiring, and altogether pioneering work of cultural criticism that investigates money, marketing, and the anti-corporate movement. As global corporations compete for the hearts and wallets of consumers who not only buy their products but willingly advertise them from head to toe--witness today's schoolbooks, superstores, sporting arenas, and brand-name synergy--a new generation has begun to battle consumerism with its own best weapons. In this provocative, well-written study, a front-line report on that battle, we learn how the Nike swoosh has changed from an athletic status-symbol to a metaphor for sweatshop labor, how teenaged McDonald's workers are risking their jobs to join the Teamsters, and how culture jammers utilize spray paint, computer-hacking acumen, and anti-propagandist wordplay to undercut the slogans and meanings of billboard ads (as in Joe Chemo for Joe Camel ). No Logo will challenge and enlighten students of sociology, economics, popular culture, international affairs, and marketing. This book is not another account of the power of the select group of corporate Goliaths that have gathered to form our de facto global government. Rather, it is an attempt to analyze and document the forces opposing corporate rule, and to lay out the particular set of cultural and economic conditions that made the emergence of that opposition inevitable. --Naomi Klein, from her Introduction

Product Identifiers

Publisher
St Martin's Press
ISBN-13
9780312421434
eBay Product ID (ePID)
95467298

Product Key Features

Author
Naomi Klein
Publication Name
nologo: No Space No Choice No Jobs
Format
Paperback
Language
English
Subject
Government
Publication Year
2002
Type
Textbook
Number of Pages
528 Pages

Dimensions

Item Height
203mm
Item Width
140mm
Item Weight
476g

Additional Product Features

Title_Author
Naomi Klein
Country/Region of Manufacture
United States

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

WRAP Ltd
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Btw-nummer:
  • GB 724498118
Handelsregistratienummer:
  • 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
The_Book_Fountain

The_Book_Fountain

98,8% positieve feedback
552K objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
4.9
Verzendtijd
4.9
Communicatie
5.0
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (224.775)

g***a (81)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
The thin paperback was well wrapped and arrived in perfect condition in 10 days from the UK.
l***p (23)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Efficient service book was in reasonable condition
k***e (2325)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Love this thanks