Afbeelding 1 van 1
Afbeelding 1 van 1
Grouped: How Small Groups of Friends are the Key to Influence on
GBP 3,10
OngeveerEUR 3,69
Objectstaat:
Goed
Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd (er zijn bijvoorbeeld slijtplekken), maar er zijn geen deukjes of scheuren. De harde kaft heeft mogelijk geen stofomslag meer. De boekband vertoont minimale slijtage. De meeste bladzijden zijn onbeschadigd. Er zijn weinig vouwen en scheuren en er is vrijwel geen tekst met potlood onderstreept of met een accentueerstift gemarkeerd. Er is niet in de kantlijn geschreven. Er ontbreken geen bladzijden. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken.
Verzendkosten:
GBP 8,99 (ongeveer EUR 10,71) Standard Int'l Postage.
Bevindt zich in: South East, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Geschatte levering tussen do, 26 sep en di, 8 okt tot 43230
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:386977298041
Specificaties
- Objectstaat
- Book Title
- Grouped: How Small Groups of Friends are the Key to Influence on
- ISBN
- 9780321804112
- Publication Year
- 2011
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- Grouped: How Small Groups of Friends Are the Key to Influence on the Social Web
- Item Height
- 204 mm
- Publisher
- Pearson Education (Us)
- Subject
- Computer Science, Marketing, Business
- Item Weight
- 210 g
- Item Width
- 134 mm
- Number of Pages
- 168 Pages
Over dit product
Product Information
The web is undergoing a fundamental change. It is moving away from its current structure of documents and pages linked together, and towards a new structure that is built around people. This is a profound change that will affect how we create business strategy, design, marketing, and advertising. The reason for this shift is simple. For tens of thousands of years we've been social animals. The web, which is only 20 years old, is simply catching up with offline life. From travel to news to commerce, smart businesses are reorienting their efforts around people-around the social behavior of their customers and potential customers. In order to be successful, businesses will need to understand how people are connected, how their social network influences them, how the people closest to them influence them the most, and how it's more important for marketers to focus on small, connected groups of friends rather than looking for overly influential individuals. This book pulls together the latest research from leading universities and technology companies to describe how people are connected, and how ideas and brand messages spread through social networks. It shows readers how to rebuild their business around social behavior, and create products that people tell their friends about.
Product Identifiers
Publisher
Pearson Education (Us)
ISBN-13
9780321804112
eBay Product ID (ePID)
111806288
Product Key Features
Number of Pages
168 Pages
Language
English
Publication Name
Grouped: How Small Groups of Friends Are the Key to Influence on the Social Web
Publication Year
2011
Subject
Computer Science, Marketing, Business
Type
Textbook
Format
Paperback
Dimensions
Item Height
204 mm
Item Weight
210 g
Item Width
134 mm
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United States
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
Wrap Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Btw-nummer:
- GB 724 4981 18
Handelsregistratienummer:
- 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
KVK-nummer:
- 03800600
Populaire rubrieken in deze winkel
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (1.305.809)
- 9***9 (109)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopPleased to find a favourite author
- w***c (1633)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopEverything fine.
- w***c (1633)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopEverything fine.