|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Loose Leaf for Customer Service: Skills for Success by Lucas

Objectstaat:
Goed
Used book in good condition. Shows typical wear. Quick shipping. Satisfaction guaranteed!
Prijs:
US $100,99
OngeveerEUR 93,10
Verzendkosten:
US $9,99 (ongeveer EUR 9,21) Voordelige verzendservice. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Multiple Locations, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen di, 18 jun en ma, 24 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:386961312614
Laatst bijgewerkt op 09 jun 2024 19:05:17 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed
Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd (er zijn bijvoorbeeld slijtplekken), maar er zijn geen deukjes of scheuren. De harde kaft heeft mogelijk geen stofomslag meer. De boekband vertoont minimale slijtage. De meeste bladzijden zijn onbeschadigd. Er zijn weinig vouwen en scheuren en er is vrijwel geen tekst met potlood onderstreept of met een accentueerstift gemarkeerd. Er is niet in de kantlijn geschreven. Er ontbreken geen bladzijden. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“Used book in good condition. Shows typical wear. Quick shipping. Satisfaction guaranteed!”
ISBN
9781265017668
Publication Year
2022
Type
Textbook
Format
Ringbound
Language
English
Subject Area
Business & Economics
Publication Name
Loose Leaf for Customer Service: Skills for Success
Author
Robert W. Lucas
Publisher
Mcgraw-Hill Education
Subject
Marketing / General, Commerce
Item Weight
30.5 Oz
Number of Pages
496 Pages

Over dit product

Product Information

Lucas' top-selling and award-winning Customer Service 8e has been revised to reflect the demands of customer service today. Chapters are divided into three parts, focused on key aspects of customer service: 1) The Profession 2) Skills for Success, and 3) Building and Maintaining Relationships, and Retaining Customers. Throughout the text, readers discover tips for implementing proven customer service strategies, case scenarios, and activities to help apply concepts to real-world situations. Customer Service 8e addresses many market changes such as the impact of the COVID-19 pandemic, working in remote teams and greater focus on customers with disabilities with featuring several companies such as Amazon, Target, American Express and Chipotle. Students will practice putting concepts into action through our integration digital learning platform, Connect. Connect provides revised case analyses that challenge students to apply what they've learned to real-world scenarios featuring companies such as Zappos, Ben & Jerry's, and Southwest Airlines. Additionally, Connect has role-playing application-based activities to help students demonstrate understanding of the key elements that will make customer interactions more successful and revised Language Toolkits geared toward helping students develop an understanding of key terms.

Product Identifiers

Publisher
Mcgraw-Hill Education
ISBN-10
1265017662
ISBN-13
9781265017668
eBay Product ID (ePID)
19057265111

Product Key Features

Author
Robert W. Lucas
Publication Name
Loose Leaf for Customer Service: Skills for Success
Format
Ringbound
Language
English
Subject
Marketing / General, Commerce
Publication Year
2022
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Number of Pages
496 Pages

Dimensions

Item Weight
30.5 Oz

Additional Product Features

Edition Number
8
LCCN
2021-031275
Intended Audience
College Audience
Lc Classification Number
Hf5415.5.L83 2023
Grade from
College Freshman
Grade to
College Graduate Student
Table of Content
PART ONE: THE PROFESSION Chapter 1: The World of Customer Service Chapter 2: Contributing to the Service Culture PART TWO: SKILLS FOR SUCCESS Chapter 3: Verbal Communication Skills Chapter 4: Nonverbal Communication Skills Chapter 5: Listening to the Customer PART THREE: BUILDING AND MAINTAINING RELATIONSHIPS Chapter 6: Customer Service and Behavior Chapter 7: Service Breakdowns and Recovery Chapter 8: Customer Service in a Diverse World Chapter 9: Customer Service via Technology PART FOUR: RETAINING CUSTOMERS Chapter 10: Encouraging Customer Loyalty BONUS CHAPTERS Bonus Chapters can be found in the eBook or in the Instructor Resources within Connect: Chapter 11: Managing Your Time Chapter 12: Managing Your Stress Chapter 13: Customer Service through Written Means
Copyright Date
2023

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Rocky Mountain Textbooks Inc.
Tim Turner
425 W 8th St
81003 Pueblo, CO
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.liamg@skoobtxetmr
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Rocky Mountain Textbooks

Rocky Mountain Textbooks

97,2% positieve feedback
394K objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.8
Redelijke verzendkosten
4.6
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.8
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (100.816)

y***i (123)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Book was ordered with a delay in shipping, after waiting a month I contacted seller to please send shipping info. None was supplied a few days later a credit was issued to my ebay account. In my opinion never shipped
o***e (1654)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great book
7***6 (542)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
great book, fast shipping.