Hebt u iets om te verkopen?

Researching for the Media: Television, Radio and Journalism by Adele Emm (Englis

Objectstaat:
Nieuw
3 beschikbaar
Prijs:
US $69,06
OngeveerEUR 64,65
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Fairfield, Ohio, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen wo, 10 jul en za, 20 jul tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:386898475198
Laatst bijgewerkt op 05 jun 2024 12:13:54 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
ISBN-13
9780415843560
Book Title
Researching for the Media
ISBN
9780415843560
Subject Area
Technology & Engineering, Référence, Language Arts & Disciplines, Social Science, Performing Arts
Publication Name
Researching for the Media : Television, Radio and Journalism
Publisher
Routledge
Item Length
9.2 in
Subject
Media Studies, Television / Direction & Production, Journalism, Television & Video, Radio, Research
Publication Year
2014
Series
Media Skills Ser.
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.4 in
Author
Adèle Emm
Item Weight
11.2 Oz
Item Width
6.3 in
Number of Pages
212 Pages

Over dit product

Product Information

Researching for the Media: Television, Radio and Journalism is an essential guide to researching for the media industry. It explains the role of the researcher and journalist within radio, television and journalism exploring key areas of what to expect in the job. Researching for the Media: Television, Radio and Journalism offers advice and instruction on practical, ethical and legal issues which affect anyone working in these industries. Beginning with suggestions on how to think up ideas and how to devise treatments, through to general research methods and techniques and guidance on working on location at home and abroad, it uses real examples of good and bad practice from the industry. Written by an experienced researcher, writer and producer, Researching for the Media includes: Tips on finding contributors from contestants, experts and specialists through to audiences and celebrities How to find photographs, picture and film clips and the ethical and legal issues involved Advice on finding and using music and copyright issues How the media uses the internet and social media such as Twitter, Facebook, Instagram A discussion of risk assessment, codes of conduct, ethical behaviour and legal and safety issues A glossary of media terms, further reading and a list of helpful websites. Discover more at www.adeleemm.com

Product Identifiers

Publisher
Routledge
ISBN-10
0415843561
ISBN-13
9780415843560
eBay Product ID (ePID)
175230429

Product Key Features

Number of Pages
212 Pages
Language
English
Publication Name
Researching for the Media : Television, Radio and Journalism
Publication Year
2014
Subject
Media Studies, Television / Direction & Production, Journalism, Television & Video, Radio, Research
Type
Textbook
Subject Area
Technology & Engineering, Référence, Language Arts & Disciplines, Social Science, Performing Arts
Author
Adèle Emm
Series
Media Skills Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.4 in
Item Weight
11.2 Oz
Item Length
9.2 in
Item Width
6.3 in

Additional Product Features

Edition Number
2
LCCN
2013-041886
Dewey Edition
23
Target Audience
College Audience
Dewey Decimal
791.44023
Edition Description
Revised Edition,New Edition
Lc Classification Number
Pn1991.75
Table of Content
1. What is a Researcher? 2. Ideas 3. General Research 4. People 5. Pictures, Photographs and Film Clips 6. Props, Sets, Prizes, Question Setting and Teleshopping 7. Music 8. Locations 9. Working Abroad 10. Summary of legal issues Appendix: Organisations and Websites from all chapters Glossary
Copyright Date
2014

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,3% positieve feedback
2,7M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (1.025.743)

u***l (2307)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Not as informative as I hoped. Quick shipping. Wanted more Information about more Persimmon varieties.
n***o (577)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
It will be useful.
5***5 (16)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Arrived quickly and in brand new condition.