|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Dynamic Models of Advertising Competition: Open- and Closed-Loop Extensions by G

Objectstaat:
Nieuw
7 beschikbaar
Prijs:
US $124,35
OngeveerEUR 115,49
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Fairfield, Ohio, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen za, 18 mei en do, 30 mei tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:386706767971
Laatst bijgewerkt op 01 apr 2024 13:18:18 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
ISBN-13
9780792391463
Book Title
Dynamic Models of Advertising Competition
ISBN
9780792391463
Series
International Series in Quantitative Marketing Ser.
Publication Year
1991
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Dynamic Models of Advertising Competition : Open- and Closed-Loop Extensions
Author
Gary M. Erickson
Item Length
11.7in
Publisher
Springer Netherlands
Item Width
8.3in
Item Weight
28.9 Oz
Number of Pages
IX, 122 Pages

Over dit product

Product Information

For years, I have been impressed by how dynamic markets are. Marketing strategies are rarely successful without adjustments over time, and marketing managers need constantly to monitor, and anticipate when possible, important changes in the marketing environment, so that they can adapt their marketing strategies to changing market conditions. It strikes me as important that the dynamic elements of marketing be modeled and studied, and a significant part of my research activity has been dedicated to exploring the nature and implications of dynamic marketing strategies. The marketing field has used various models and methodologies in the attempt to understand dynamic markets. I must thank my dissertation advisor, Dave Montgomery at Stanford, for originally turning my attention toward time-varying parameter models some 14 years ago. From that plat- form, I have proceeded to search for models that capture the essence of dynamic marketing, as well as for methodological tools, empirical as well as analytical, that allow insightful study of such models.

Product Identifiers

Publisher
Springer Netherlands
ISBN-10
0792391462
ISBN-13
9780792391463
eBay Product ID (ePID)
457732

Product Key Features

Author
Gary M. Erickson
Publication Name
Dynamic Models of Advertising Competition : Open- and Closed-Loop Extensions
Format
Hardcover
Language
English
Series
International Series in Quantitative Marketing Ser.
Publication Year
1991
Type
Textbook
Number of Pages
IX, 122 Pages

Dimensions

Item Length
11.7in
Item Width
8.3in
Item Weight
28.9 Oz

Additional Product Features

Series Volume Number
4
Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
Hf5410-5417.5
Table of Content
1 Advertising and Competition.- 2 Analytical Models and Strategy Concepts.- 3 Analysis of a Lanchester Duopoly.- 4 Analysis of a Vidale-Wolfe Duopoly.- 5 Analysis of a Diffusion Duopoly.- 6 Summary and Final Considerations.- References.- Author Index.
Copyright Date
1991
Topic
Marketing / General, Operations Research, Commerce, Advertising & Promotion
Lccn
91-002344
Dewey Decimal
659.1/01/5118
Intended Audience
Scholarly & Professional
Dewey Edition
20
Illustrated
Yes
Genre
Business & Economics

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,2% positieve feedback
2,7M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (1.022.049)

d***l (549)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
A+
i***i (706)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Smooth Transaction
0***n (828)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Pleased would use this seller again