|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Rigorous Mathematical Thinking: Conceptual Formation in the Mathematics Classroo

Objectstaat:
Nieuw
3 beschikbaar
Prijs:
US $57,27
OngeveerEUR 53,41
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Fairfield, Ohio, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 28 jun en wo, 10 jul tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:386078642302
Laatst bijgewerkt op 03 mei 2024 05:10:16 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
ISBN-13
9780521700269
Book Title
Rigorous Mathematical Thinking
ISBN
9780521700269
Subject Area
Psychology, Mathematics
Publication Name
Rigorous Mathematical Thinking : Conceptual Formation in the Mathematics Classroom
Item Length
9 in
Publisher
Cambridge University Press
Subject
Study & Teaching, General
Publication Year
2008
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.6 in
Author
Alex Kozulin, James T. Kinard
Item Width
6 in
Item Weight
12.7 Oz
Number of Pages
216 Pages

Over dit product

Product Information

The first book to present mathematics teaching from Vygotsky's socio-cultural theory of learning perspective. The authors introduce a RMT program that helps students to gain general thinking skills essential for all types of problem solving. They show how mathematics standards can be reached by students considered to be 'underachievers'.

Product Identifiers

Publisher
Cambridge University Press
ISBN-10
0521700264
ISBN-13
9780521700269
eBay Product ID (ePID)
65785207

Product Key Features

Author
Alex Kozulin, James T. Kinard
Publication Name
Rigorous Mathematical Thinking : Conceptual Formation in the Mathematics Classroom
Format
Trade Paperback
Language
English
Subject
Study & Teaching, General
Publication Year
2008
Type
Textbook
Subject Area
Psychology, Mathematics
Number of Pages
216 Pages

Dimensions

Item Length
9 in
Item Height
0.6 in
Item Width
6 in
Item Weight
12.7 Oz

Additional Product Features

LCCN
2007-050177
Intended Audience
Scholarly & Professional
Lc Classification Number
Qa11.2.K56 2008
Reviews
'… The book raises some interesting ideas and should give rise to some productive reflections.' American Journal of Psychology, "Consultant Kinard, an expert in cognitive enrichment and Kosulin, research director of the International Center for the Enhancement of Learning Potential argue that children's fullest cognitive development does not follow a "natural" path but must be constructed during the educational process. Basing their model on Vygotsky's theory of psychological tools and Feuerstein concept of mediated learning experience, they demonstrate how developing a mathematically-based learning culture by applying the goals and objectives of mathematics education to all subjects can reach even those who have been marginalized intellectually and socially. They explain Vygotsky's socio-cultural theory and how it applies to mathematics learning, show how mediated learning develops cognitive function, describe the process of mathematical concept formation and give a set of cognitive tools for teachers and learners to use. They close with advice on applying, assessing and evaluating their methods." --Book News, '... The book raises some interesting ideas and should give rise to some productive reflections.' American Journal of Psychology, "...The book raises some interested ideas and should give rise to some productive reflections." --Alan H. Schoenfeld, University of California, American Journal of Psychology
Table of Content
1. The culture of mathematics; 2. Goals and objectives of mathematics education; 3. Vygotsky's Sociocultural Theory and mathematics learning; 4. Mediated learning and cognitive functions; 5. Mathematical concept formation and cognitive tools; 6. Rigorous Mathematical Thinking - application, assessment and evaluation; 7. Conclusion.
Copyright Date
2008
Dewey Decimal
510.71
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,3% positieve feedback
2,7M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (1.024.867)

2***p (1314)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
It was well worth the wait! Arrived well packaged, I already had Book Two,but I didn't want to start it until I had Book One, and now I do! Thank you!
n***a (168)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Fast shipping
e***n (2090)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great Seller, Fast Shipping and Flawless Transaction. Highly Recommend! A+