|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Principles of Marketing: European Edition By Philip Kotler, Gar

Objectstaat:
Goed
Slight Creasing To Spine and Wear To Edges Of Pages
3 beschikbaar
Verzendkosten:
Wordt niet verzonden naar Verenigde Staten. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: South East, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:385606000238
Laatst bijgewerkt op 02 jun 2024 23:06:10 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed
Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd (er zijn bijvoorbeeld slijtplekken), maar er zijn geen deukjes of scheuren. De harde kaft heeft mogelijk geen stofomslag meer. De boekband vertoont minimale slijtage. De meeste bladzijden zijn onbeschadigd. Er zijn weinig vouwen en scheuren en er is vrijwel geen tekst met potlood onderstreept of met een accentueerstift gemarkeerd. Er is niet in de kantlijn geschreven. Er ontbreken geen bladzijden. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“Slight Creasing To Spine and Wear To Edges Of Pages”
Book Title
Principles of Marketing: European Edition By Philip Kotler, Gar
UPC
9780132622547
ISBN
9780132622547
EAN
9780132622547
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Author
John Saunders, Veronica Wong, Philip Kotler, Gary Armstrong, Etc.
Publisher
Financial Times Prentice Hall, Pearson Education (Us)
Subject
Sales & Marketing

Over dit product

Product Information

Full colour text revised in parallel with the US 8/e. KASW is a comprehensive, broad-based and challenging introductory text which describes and analyses the basic concepts and strategic role of marketing and its practical application in managerial decision-making. Illustrative examples and cases are drawn t only from Europe, but from North America, Southeast Asia and Africa, and cover a broad range of products and services. Parts 1-3 of the text cover the context of marketing and strategic issues, and are followed in parts 4-7 by coverage of the four marketing mix elements. Extensive market research for this new edition resulted in three main areas for revision, with the overall objective of retaining the strengths and rigour of the 1e while making it more appealing/suitable for lower-level institutions/courses: *Improved signposting and navigation within chapters to highlight core/basic material. *Reduce density of text narrative and design, so improving digestion/accessibility of text. *Improved consistency, flexibility and level/range of case material/questions and assessment material. Lecturer Resource Manual: c 300 pages, looseleaf/pre-punched (0-13-262262-9).Chapter objectives/overviews; OHP tes; discussion issues guide answers; case study debriefs. OHP Masters: c 150 A4 black/white sheets in new vertical format (0-13-934399-7). PowerPoint CD-ROM: c 150 full-colour slides (0-13-934381-4). PHLIP site - 1999. Interactive Marketing Software: Student Edition (0-87777586-9.) Interactive Marketing and text Value Pack (A GBP30.95/$55.95) (0-13-934407-1).

Product Identifiers

Publisher
Financial Times Prentice Hall, Pearson Education (Us)
ISBN-10
0132622548
ISBN-13
9780132622547
eBay Product ID (ePID)
103701171

Product Key Features

Author
John Saunders, Veronica Wong, Philip Kotler, Gary Armstrong, Etc.
Format
Paperback
Language
English
Subject
Sales & Marketing
Type
Textbook

Additional Product Features

Place of Publication
Upper Saddle River
Revised by
Gary Armstrong,Etc.
Content Note
Indexes, Glossary
Out-Of-Print Date
04/07/2001
Date of Publication
17/08/1998
Edition Statement
2nd Revised Edition
Country of Publication
United States

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

WRAP Ltd
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Btw-nummer:
  • GB 724498118
Handelsregistratienummer:
  • 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
The_Book_Fountain

The_Book_Fountain

98,8% positieve feedback
553K objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
4.9
Verzendtijd
4.9
Communicatie
5.0
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (224.983)

1***d (1388)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great book in perfect condition. Well packaged. Thanks very much.
d***n (312)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Arrived in good condition. Thanks I can’t wait to read it
l***d (725)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Easy transaction, thanks! AAA+++