|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

ITIL Service operation (Best management practice) by Great Britain: Cabinet Offi

FREE US DELIVERY | ISBN: 0113313071 | Quality Books
Objectstaat:
Heel goed
4 beschikbaar / 1 verkocht
Prijs:
US $11,98
OngeveerEUR 11,02
Verzendkosten:
Gratis Standaardverzendservice. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Florida, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen do, 20 jun en ma, 24 jun tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:383343785142
Laatst bijgewerkt op 21 mei 2024 17:23:27 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed: Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat ...
ISBN
9780113313075
EAN
9780113313075
Subject Area
Business & Economics
Publication Name
Itil Service Operation : 2011
Item Length
11 in
Publisher
Stationery OFFICE, T.H.E.
Subject
Business Communication / General
Series
Itil V3 Service Lifecycle Ser.
Publication Year
2011
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.8 in
Author
The Stationery Office
Item Width
8.3 in
Item Weight
49.1 Oz
Number of Pages
384 Pages

Over dit product

Product Information

The ITIL 2011 Editions have been updated for clarity,consistency, correctness and completeness.'ITIL Service Operations' focuses on the broader, long-termchange management role and release practices so that risks,benefits, delivery mechanisms and the ease of ongoing operationsof services are considered. This publication provides guidanceand process activities for the transition of services into thebusiness environment.Key featureThe updated ITIL publications share a similar standard structure(including generic content in Chapters 1, 2 and 6) to improveconsistency and aid navigation. Some content has been reorganizedto improve flow and readability, and ensure alignment across thesuite - including clarification around interfaces, and inputs andoutputs across the service lifecycle.Key principles - including guidance around service requests andrequest models, and proactive problem management - have beenclarified. The publication has been updated to explain how basicevents flow into filters and rule engines to produce meaningfulevent information. The relationship between applicationmanagement activities versus application development activitiesis also clarified.Terminology has been clarified and made consistent across thepublications and the ITIL glossary.

Product Identifiers

Publisher
Stationery OFFICE, T.H.E.
ISBN-10
0113313071
ISBN-13
9780113313075
eBay Product ID (ePID)
109094413

Product Key Features

Author
The Stationery Office
Publication Name
Itil Service Operation : 2011
Format
Trade Paperback
Language
English
Subject
Business Communication / General
Series
Itil V3 Service Lifecycle Ser.
Publication Year
2011
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Number of Pages
384 Pages

Dimensions

Item Length
11 in
Item Height
0.8 in
Item Width
8.3 in
Item Weight
49.1 Oz

Additional Product Features

Edition Number
2
Copyright Date
2011
Target Audience
Scholarly & Professional
Illustrated
Yes

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

SBYB Inc.
Kelsey Sparshott
900 Knell St
60538 Montgomery, IL
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.skoobfodlrow@asuyabe
Btw-nummer:
  • GB 922696893
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
World of Books USA

World of Books USA

94,9% positieve feedback
4,6M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.8
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.5
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (1.413.087)

e***r (989)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Excellent Ebayer A+A+A+
s***d (1325)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
A pleasure to do business with. Thanks!
d***r (411)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Book was in excellent condition as described. Well packaged and arrived promptly. Thank you. Excellent transaction.