|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Basic Marketing Research - Hardcover, by Brown Tom J.; Suter Tracy - Very Good

Objectstaat:
Vrijwel nieuw
Prijs:
US $99,99
OngeveerEUR 93,56
Verzendkosten:
Gratis Voordelige verzendservice. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Dacula, Georgia, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 21 jun en ma, 24 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Geregistreerd als particuliere verkoper, dus de consumentenrechten die voortvloeien uit de EU-wetgeving inzake consumentenbescherming zijn niet van toepassing. De geld-terug-garantie van eBay geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:375401640673

Specificaties

Objectstaat
Vrijwel nieuw: Een boek dat er als nieuw uitziet, maar al wel is gelezen. De kaft is niet zichtbaar ...
Book Title
Basic Marketing Research
Subject
Marketing / General, Marketing / Research
ISBN
9781337100151
Publication Year
2017
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Subject Area
Business & Economics
Publication Name
Basic Marketing Research
Author
Tracy A. Suter, Gilbert A. Churchill, Tom J. Brown
Publisher
Cengage Learning
Item Weight
22.4 Oz

Over dit product

Product Information

BASIC MARKETING RESEARCH is written from a student's perspective by authors who have devoted countless hours working with undergraduate students, like you, on live research projects. For a marketing text to be effective, you must be able to understand it. You can trust the authors to deliver a rigorous, yet understandable, treatment of marketing research in this 9th Edition. You examine the two dominant approaches to gathering marketing information, learn how to merge these approaches and work with data from multiple sources. You review the information-gathering function from the perspectives of researchers who gather information and marketing managers who use it. This presentation is packed with the features that make it a best-seller, from study tools to updated content to an easy-to-read writing style.

Product Identifiers

Publisher
Cengage Learning
ISBN-10
1337100153
ISBN-13
9781337100151
eBay Product ID (ePID)
11038722644

Product Key Features

Author
Tracy A. Suter, Gilbert A. Churchill, Tom J. Brown
Publication Name
Basic Marketing Research
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Marketing / General, Marketing / Research
Publication Year
2017
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics

Dimensions

Item Weight
22.4 Oz

Additional Product Features

Edition Number
9
Intended Audience
College Audience
Table of Content
BRIEF CONTENTS. Part I: INTRODUCTION TO MARKETING RESEARCH AND PROBLEM DEFINITION. 1. The Role of Marketing Research. 2. The Research Process and Ethical Concerns. 3. Problem Formulation. 4. Exploratory Research. Part II: Working with Existing Information to Solve Problems. 5. Decision Support Systems: Introduction. 6. Decision Support Systems: Working with "Big Data". 7. Using External Secondary Data. Part III: COLLECTING PRIMARY DATA TO SOLVE PROBLEMS. 8. Conducting Causal Research. 9. Collecting Descriptive Primary Data. 10. Collecting Data by Observation. 11. Collecting Data by Communication. 12. Asking Good Questions. 13. Designing the Data Collection Form for Communication Data. 14. Developing the Sampling Plan. 15. Data Collection: Types of Error and Response Rate Calculation. Part IV: ANALYZING DATA. 16. Data Preparation for Analysis. 17. Analysis and Interpretation: Individual Variables Independently. 18. Analysis and Interpretation: Multiple Variables Simultaneously. Part IV: REPORTING THE RESULTS. 19. The Oral Research Presentation. 20. The Written Research Report. Appendix. Endnotes. Glossary. Index.
Copyright Date
2018

Objectbeschrijving van de verkoper

KrazyDeals-ATL

KrazyDeals-ATL

98,1% positieve feedback
5,2K objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.

Feedback verkoper (1.170)

4***o (328)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Works great.
v***c (395)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Works great
1***8 (1232)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
great product