|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

3x Darlie Toothpaste Double Action 150g.

Objectstaat:
Nieuw
Prijs:
US $31,20
OngeveerEUR 29,19
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping from outside US. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: BANGKOK, Thailand
Levering:
Geschatte levering tussen do, 30 mei en vr, 28 jun tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Geregistreerd als particuliere verkoper, dus de consumentenrechten die voortvloeien uit de EU-wetgeving inzake consumentenbescherming zijn niet van toepassing. De geld-terug-garantie van eBay geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:375385618083

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een gloednieuw, ongebruikt, ongeopend, onbeschadigd object in de oorspronkelijke verpakking ...
Brand
Darlie
Expiration Date
2/22/2026
Active Ingredients
Peppermint, Spearmint
Type
Sensitivity Toothpaste
Model
Double Action
Features
Natural Ingredients
Country/Region of Manufacture
Thailand
Flavor
Mint
Product Line
Aquafresh Complete Care
UPC
8851228000226

Objectbeschrijving van de verkoper

Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.