|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Engine Guard Protector Crash Slider Cover For KTM DUKE RC 250 390 Adventure

Objectstaat:
Nieuw
Uitverkoop eindigt over: 5d 19u
2 beschikbaar / 1 verkocht
Prijs:
US $40,00
OngeveerEUR 36,87
Was US $44,45 Wat betekent deze prijs?
Recente verkoopprijs (door de verkoper verstrekt)
Bespaar US $4,45 (10% korting)
Verzendkosten:
Gratis SpeedPAK Standard. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Guangzhou, China
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 21 jun en vr, 5 jul tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:375198603301
Laatst bijgewerkt op 10 mei 2024 03:10:02 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw
Brand
Unbranded
UPC
Does not apply

Objectbeschrijving van de verkoper

S2R MOTO

S2R MOTO

98,3% positieve feedback
3,4K objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.8
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (609)

t***r (74)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Little finicky to get on my 21' 390 duke tolerances on the holes are real tight. Be careful when bolting the bolts back in really make sure they're not cross threaded because they want to go in at an angle.
Alle feedback weergeven