Hebt u iets om te verkopen?

Be Quiet, Be Heard: The Paradox of Persuasion

by Glaser Ph. D., Susan Rosenblum;... | PB | Good
Objectstaat:
Goed
Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ... Meer lezenover objectstaat
2 beschikbaar
Prijs:
US $5,31
OngeveerEUR 4,97
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Aurora, Illinois, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen wo, 26 jun en za, 29 jun tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:374888015103
Laatst bijgewerkt op 16 jun 2024 17:43:31 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed
Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd (er zijn bijvoorbeeld slijtplekken), maar er zijn geen deukjes of scheuren. De harde kaft heeft mogelijk geen stofomslag meer. De boekband vertoont minimale slijtage. De meeste bladzijden zijn onbeschadigd. Er zijn weinig vouwen en scheuren en er is vrijwel geen tekst met potlood onderstreept of met een accentueerstift gemarkeerd. Er is niet in de kantlijn geschreven. Er ontbreken geen bladzijden. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ...
Binding
Paperback
Weight
0 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
No
ISBN
9780977261888
Publication Year
2006
Format
Trade Paperback
Language
English
Book Title
Be Quiet, Be Heard : the Paradox of Persuasion
Author
Peter Alexander Glaser, Susan Rosenblum Glaser
Publisher
Glaser & Associates, Incorporated
Genre
Education, Business & Economics
Item Length
9 in
Topic
Business Communication / Meetings & Presentations, Collaborative & Team Teaching, Organizational Development
Item Weight
8 Oz
Item Width
6 in
Number of Pages
192 Pages

Over dit product

Product Information

Learn the secrets instinctively known to charismatic, persuasive communicators and reap the rewards of stronger relationships and increased influence in every area of life. Communicating effectively is a learned behavior. Virtually anyone can become a more influential and persuasive communicator. This ground-breaking book reveals concrete methods proven over 35 years of research, teaching, and consulting to address a wide range of communication challenges that organizations and individuals face. Readers learn to raise delicate issues, convince without being overbearing, and to constructively resolve conflict and criticism. Based on international award-winning research, BE QUIET, BE HEARD rejects canned formulas that leave little room for adaptability. When people attempt to speak using pre-packaged sound bytes, others see right through the one-size-fits-all technique. In lieu of staid formulas, this book offers models that provide flexible guidelines and progressive steps that can be easily adapted to specific communication challenges.

Product Identifiers

Publisher
Glaser & Associates, Incorporated
ISBN-10
0977261883
ISBN-13
9780977261888
eBay Product ID (ePID)
204300944

Product Key Features

Book Title
Be Quiet, Be Heard : the Paradox of Persuasion
Number of Pages
192 Pages
Language
English
Publication Year
2006
Topic
Business Communication / Meetings & Presentations, Collaborative & Team Teaching, Organizational Development
Genre
Education, Business & Economics
Author
Peter Alexander Glaser, Susan Rosenblum Glaser
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Weight
8 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6 in

Additional Product Features

Target Audience
Trade

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.skoobtfirht@yabe.selas
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% positieve feedback
17,8M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (5.225.296)

t***f (126)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Reliable transaction. Great book. Used condition accurately described ("good condition")) Fair price. Prompt delivery. Thanks.
s***j (1115)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Good seller.
a***a (923)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Good item shipped fast. An A++ EBay shopping experience!