Dit object is niet op voorraad.
Hebt u iets om te verkopen?

Marketing: An Introduction by Armstrong, Gary; Kotler, Philip

by Armstrong, Gary; Kotler, Philip | PB | Acceptable
Objectstaat:
Redelijk
Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ... Meer lezenover objectstaat
Prijs:
US $4,60
OngeveerEUR 4,31
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Aurora, Illinois, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 28 jun en ma, 1 jul tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:374230384788
Laatst bijgewerkt op 17 jun 2024 13:47:31 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Redelijk
Een boek dat slijtage vertoont. De kaft kan enigszins beschadigd zijn, maar is als geheel nog intact. De boekband kan licht beschadigd zijn, maar is als geheel nog intact. Er kan in de kantlijn zijn geschreven. Er kan tekst zijn onderstreept of gemarkeerd, maar er ontbreken geen bladzijden of iets anders waardoor de tekst minder goed leesbaar of minder begrijpelijk wordt. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ...
Binding
Paperback
Weight
3 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
Yes
ISBN
9780131865914
Book Title
Marketing : an Introduction
Publisher
Prentice Hall PTR
Item Length
10.9 in
Edition
8
Publication Year
2006
Format
Perfect
Language
English
Illustrator
Yes
Item Height
0.9 in
Author
Philip Kotler, Gary Armstrong
Features
Revised
Genre
Business & Economics
Topic
Marketing / General
Item Weight
47.5 Oz
Item Width
10.9 in
Number of Pages
656 Pages

Over dit product

Product Information

How do we get you moving?     By placing youthe customerin the driver's seat.   Marketing introduces the leading marketing thinking on how customer value is the driving force behind every marketing strategy.     Fasten your seatbelt. Your learning journey starts here! www.prenhall.com/kotler

Product Identifiers

Publisher
Prentice Hall PTR
ISBN-10
0131865919
ISBN-13
9780131865914
eBay Product ID (ePID)
48621171

Product Key Features

Edition
8
Book Title
Marketing : an Introduction
Number of Pages
656 Pages
Language
English
Publication Year
2006
Topic
Marketing / General
Illustrator
Yes
Features
Revised
Genre
Business & Economics
Author
Philip Kotler, Gary Armstrong
Format
Perfect

Dimensions

Item Height
0.9 in
Item Weight
47.5 Oz
Item Length
10.9 in
Item Width
10.9 in

Additional Product Features

Dewey Edition
23
Lccn
2005-027193
Target Audience
Trade
LeafCats
2228
Dewey Decimal
658.8
Edition Description
Revised Edition
Lc Classification Number
Hf5415.K625 2006
Table of Content
PART I: Defining Marketing and the Marketing Process Chapter 1. Marketing: Managing Profitable Customer Relationships Chapter 2. Company and Marketing Strategy: Partnering to Build Customer Relationships PART II: Understanding the Marketplace of Consumers Chapter 3. The Marketing Environment Chapter 4. Managing Marketing Information Chapter 5. Consumer and Business Buyer Behavior PART III: Designing a Customer-Driven Marketing Strategy and Marketing Mix Chapter 6. Segmentation, Targeting, and Positioning: Building the Right Relationships with the Right Customers Chapter 7. Product, Services, and Branding Strategy Chapter 8. New-Product Development and Product Life-Cycle Strategies Chapter 9. Pricing: Understanding and Capturing Customer Value Chapter 10. Marketing Channels and Supply Chain Management Chapter 11. Retailing and Wholesaling Chapter 12. Communicating Customer Value: Advertising, Sales Promotion, and Public Relations Chapter 13. Communicating Customer Value: Personal Selling and Direct Marketing PART IV: Extending Marketing Chapter 14. Marketing in the Digital Age Chapter 15. The Global Marketplace Chapter 16. Marketing Ethics and Social Responsibility Appendix 1: Video CasesAppendix 2: Marketing PlanAppendix 3: Marketing MathAppendix 4: Careers in Marketing
Copyright Date
2007

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.skoobtfirht@yabe.selas
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% positieve feedback
17,8M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (5.227.563)

r***o (165)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
The book was in good condition; however, the packaging was not waterproof, and it was partially soaked on the back end of the book somewhere in transit.
o***o (2299)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Thanks!
h***l (905)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Awesome book. Thanks