Hebt u iets om te verkopen?

influence: The Psychology of Persuasion paperback

Laatste beschikbare object
Objectstaat:
Nieuw
Laatste stuk / 1 verkocht
Prijs:
US $11,37
OngeveerEUR 10,64
Was US $12,23 Wat betekent deze prijs?
Recente verkoopprijs (door de verkoper verstrekt)
Bespaar US $0,86 (7% korting)
Verzendkosten:
US $4,00 (ongeveer EUR 3,74) Standard Shipping from India. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: DELHI, DELHI, India
Levering:
Geschatte levering tussen di, 16 jul en wo, 31 jul tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
60 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:364850674785
Laatst bijgewerkt op 07 jun 2024 09:35:18 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
Country/Region of Manufacture
India
Original Language
English
ISBN
9780061241895
Book Title
Influence : the Psychology of Persuasion
Book Series
Collins Business Essentials Ser.
Publisher
HarperCollins
Item Length
8 in
Publication Year
2006
Format
Trade Paperback
Language
English
Illustrator
Yes
Item Height
0.8 in
Author
Robert B. Cialdini
Genre
Self-Help, Psychology, Business & Economics
Topic
Marketing / General, Consumer Behavior, General, Personal Growth / Success
Item Weight
9.8 Oz
Item Width
5.3 in
Number of Pages
336 Pages

Over dit product

Product Information

The widely adopted, now classic book on influence and persuasion--a major national and international bestseller with more than four million copies sold! In this highly acclaimed New York Times bestseller, Dr. Robert B. Cialdini--the seminal expert in the field of influence and persuasion--explains the psychology of why people say yes and how to apply these principles ethically in business and everyday situations. You'll learn the six universal principles of influence and how to use them to become a skilled persuader--and, just as importantly, how to defend yourself against dishonest influence attempts: Reciprocation: The internal pull to repay what another person has provided us. Commitment and Consistency: Once we make a choice or take a stand, we work to behave consistently with that commitment in order to justify our decisions. Social Proof: When we are unsure, we look to similar others to provide us with the correct actions to take. And the more, people undertaking that action, the more we consider that action correct. Liking: The propensity to agree with people we like and, just as important, the propensity for others to agree with us, if we like them. Authority: We are more likely to say "yes" to others who are authorities, who carry greater knowledge, experience or expertise. Scarcity: We want more of what is less available or dwindling in availability. Understanding and applying the six principles ethically is cost-free and deceptively easy. Backed by Dr. Cialdini's 35 years of evidence-based, peer-reviewed scientific research--as well as by a three-year field study on what moves people to change behavior--Influence is a comprehensive guide to using these principles effectively to amplify your ability to change the behavior of others.

Product Identifiers

Publisher
HarperCollins
ISBN-10
006124189x
ISBN-13
9780061241895
eBay Product ID (ePID)
11038202344

Product Key Features

Book Title
Influence : the Psychology of Persuasion
Number of Pages
336 Pages
Language
English
Publication Year
2006
Topic
Marketing / General, Consumer Behavior, General, Personal Growth / Success
Illustrator
Yes
Genre
Self-Help, Psychology, Business & Economics
Author
Robert B. Cialdini
Book Series
Collins Business Essentials Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.8 in
Item Weight
9.8 Oz
Item Length
8 in
Item Width
5.3 in

Additional Product Features

Dewey Edition
21
Reviews
For marketers, this book is among the most important books written in the last ten years. (Journal of Mariketing Research)
Target Audience
Trade
Dewey Decimal
153.8/52
Lc Classification Number
Bf774.C73 2007
Copyright Date
2007

Objectbeschrijving van de verkoper

desire_point

desire_point

93,5% positieve feedback
6,5K objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.8
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.8
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (968)

-***s (6183)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
safely arrived here, thanks
-***0 (200)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Excellent
-***0 (200)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Excellent