Hebt u iets om te verkopen?

Citizen Brands : Putting Society at the Heart of Your Business, Paperback by ...

Objectstaat:
Vrijwel nieuw
2 beschikbaar
Prijs:
US $28,74
OngeveerEUR 26,47
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Jessup, Maryland, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 14 jun en wo, 26 jun tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
14 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:364768945694
Laatst bijgewerkt op 29 mei 2024 13:55:52 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Vrijwel nieuw: Een boek dat er als nieuw uitziet, maar al wel is gelezen. De kaft is niet zichtbaar ...
ISBN
9780470853580
Book Title
Citizen Brands : Putting Society at the Heart of Your Business
Item Length
9in
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
Publication Year
2010
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.6in
Author
Michael Willmott
Genre
Business & Economics
Topic
Marketing / General, Reference
Item Width
6in
Item Weight
13 Oz
Number of Pages
272 Pages

Over dit product

Product Information

What is the most important issue facing business today? Globalization, the technological revolution, supply chain management, core competencies, staff retention, price competition? Important though all of these are, something else is emerging as an equally critical challenge facing companies in the technological, globalized, knowledge economy ahead. It is the concept of Citizen Brands. Its importance arises because it embodies not just one, but three crucial strategic issues for the business world: * Values (what the company stands for); * Corporate citizenship (playing an active role in society); * Branding (the tangible and intangible attributes that are encompassed in a name or trademark). This book is about how these three elements come together in an integrated way; about how they define a company's relationship with all the relevant people and institutions it has to deal with - customers, employees, shareholders, suppliers, government or whoever. Put another way, it is about achieving corporate success through putting society at the heart of the company. Companies through their direct actions (for example employment) and through their intermediaries - brands - are an integral part of the social and economic world in which they operate, needing to reflect the values and aspirations that exist; the differences and similarities. This is why corporate managers need to bring society into the company; why they need to turn their brands into citizen brands. In the emerging networked, post-industrial world, managing that relationship is one of the most important challenges that companies face. And companies that understand and embrace this are likely to be the ultimate winners in the future.

Product Identifiers

Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
0470853581
ISBN-13
9780470853580
eBay Product ID (ePID)
2309357928

Product Key Features

Book Title
Citizen Brands : Putting Society at the Heart of Your Business
Author
Michael Willmott
Format
Trade Paperback
Language
English
Topic
Marketing / General, Reference
Publication Year
2010
Genre
Business & Economics
Number of Pages
272 Pages

Dimensions

Item Length
9in
Item Height
0.6in
Item Width
6in
Item Weight
13 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf5415.15
Table of Content
Acknowledgements. Introduction. The Case for Citizen Brands. Brands, Citizenship and Consumers. Beyond Philanthropy - Searching for a New Consensus. A Model for Citizen Brands: Why it Works. Peace and Plenty: Understanding the Impact of the New Political Economy. Beyond 'Endism' - The Social Side of Technology. Coping with Choice. Surviving a Culture of Fear. So-So Logo - The Increasing Cynicism of Consumers. Butterfly Consumers. Becoming a Citizen Brand. Notes. Index.
Copyright Date
2003
Dewey Decimal
658.8/27
Intended Audience
Trade
Dewey Edition
21

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Expert Trading Limited
John Boyer
9220 Rumsey Rd
Ste 101
21045-1956 Columbia, MD
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.secirpkoobtaerg@sredroyabe
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Great Book Prices Store

Great Book Prices Store

96,8% positieve feedback
1,2M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.8
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (342.383)

8***o (40)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
The book was too small.
o***- (164)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
As expected.
_***h (44)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
I am very happy with my purchase!