|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Quality-Oriented Design of Business Processes by Kai Mertins (English) Hardcover

Objectstaat:
Nieuw
7 beschikbaar
Prijs:
US $187,64
OngeveerEUR 174,27
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Fairfield, Ohio, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen di, 21 mei en za, 1 jun tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:364695775145
Laatst bijgewerkt op 01 apr 2024 09:26:19 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
ISBN-13
9780792384847
Book Title
Quality-Oriented Design of Business Processes
ISBN
9780792384847
Publication Year
1999
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Quality-Oriented Design of Business Processes
Author
Kai Mertins, Roland Jochem
Item Length
9.3in
Publisher
Springer
Item Width
6.1in
Item Weight
38.1 Oz
Number of Pages
Xv, 197 Pages

Over dit product

Product Information

Quality-Oriented Design of Business Processes introduces a modeling method, 'Integrated Enterprise Modelling' (IEM), which is related to ISO standards and provides manufacturing organizations with the means of analyzing, improving, and redesigning their business processes. The purpose of the book is to improve the quality of products and organizational performance through optimizing complex business processes and organizational design. Clearly, changing markets and innovative competitors force each company to study and improve its organization, its business processes, and the technologies it employs. Whoever drops behind in these times loses market share and endangers the long-term existence of the company. Hence, it is critical to realign the entire corporate planning and design throughout the value-added chain to speed up the business processes. The book is the result of a scientific study funded by the German Federal Ministry for Research and Technology. The authors develop the concept of Quality-Oriented Design of Business Processes , which is the underlying motivation for IEM. Moreover IEM is the engine for achieving the integration of quality management into the design and planning of business processes. The book discusses the IEM method thoroughly and applies it to the concept of 'Quality-Oriented Design of Business Processes' throughout the book. This concept is illustrated with an example of a company. Finally, the book describes the entry of the IEM method into national, European and international standardization.

Product Identifiers

Publisher
Springer
ISBN-10
0792384849
ISBN-13
9780792384847
eBay Product ID (ePID)
1172691

Product Key Features

Author
Kai Mertins, Roland Jochem
Publication Name
Quality-Oriented Design of Business Processes
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
1999
Type
Textbook
Number of Pages
Xv, 197 Pages

Dimensions

Item Length
9.3in
Item Width
6.1in
Item Weight
38.1 Oz

Additional Product Features

Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
Ts1-2301
Table of Content
Authors. Preface. Acknowledgements. 1. Business Process Design and Quality Management. 2. Requirements of Business Process Design. 3. Quality-Oriented Design of Business Processes. 4. Modeling Rules for Quality-Oriented Design of Business Processes. 5. Computer-Based Tool. 6. Model-Based Development of Quality Management Documents. 7. Case Study. 8. Standardization. 9. Summary. References. Appendix A. Appendix B.
Copyright Date
1999
Target Audience
Scholarly & Professional
Topic
General, Manufacturing, Production & Operations Management, Strategic Planning, Quality Control
Lccn
99-029500
Illustrated
Yes
Genre
Technology & Engineering, Business & Economics

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,2% positieve feedback
2,7M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (1.022.100)

h***s (3)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
It did not arrive
-***u (3561)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
thanks!
a***a (690)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Schnell und zuverlässig! Danke!