Afbeelding 1 van 1
The Ultimate Question 2.0 (Revised and Expanded Edition): How Net Promoter Compa
Objectstaat:
10 beschikbaar
Verzendkosten:
Bevindt zich in: Ohio, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen do, 6 jun en di, 11 jun tot 43230
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
Verkopergegevens
- 98,3% positive feedback
Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:364635637478
Specificaties
- Objectstaat
- ISBN-13
- 9781422173350
- Book Title
- The Ultimate Question 2.0 (Revised and Expanded Edition)
- ISBN
- 9781422173350
- Publication Year
- 2011
- Type
- Textbook
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Publication Name
- The Ultimate Question 2.0 (Revised and Expanded Edition): How Net Promoter Companies Thrive in a Customer-Driven World
- Item Height
- 234mm
- Publisher
- Harvard Business Review Press
- Item Width
- 155mm
- Subject
- Management
- Item Weight
- 524g
- Number of Pages
- 304 Pages
Over dit product
Product Information
In the first edition of this landmark book, business loyalty guru Fred Reichheld revealed the question most critical to your company's future: 'Would you recommend us to a friend?' By asking customers this question, you generate a vital metric: your Net Promoter Score. In the five years since the book was published, Net Promoter has transformed companies large and small, across industries and sectors. Far more than a metric, it constitutes a game-changing system and ethos that rivals Six Sigma in its power. In this thoroughly updated and expanded edition, Reichheld, with Bain colleague Rob Markey, explains how practitioners have built Net Promoter into a full-fledged management system that drives extraordinary financial and competitive results.
Product Identifiers
Publisher
Harvard Business Review Press
ISBN-13
9781422173350
eBay Product ID (ePID)
110593325
Product Key Features
Publication Name
The Ultimate Question 2.0 (Revised and Expanded Edition): How Net Promoter Companies Thrive in a Customer-Driven World
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Management
Publication Year
2011
Type
Textbook
Number of Pages
304 Pages
Dimensions
Item Height
234mm
Item Width
155mm
Item Weight
524g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United States
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
ABC Books Ltd
Unit 2D
Gatwick Gate Industrial Estate
Crawley, Lowfield Heath
London
RH11 0TG
United Kingdom
Btw-nummer:
- GB 324767388
Handelsregistratienummer:
- 05034144
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:364635637478
Verzending en verwerking
Objectlocatie:
Ohio, Verenigde Staten
Wordt verzonden naar:
Wereldwijd
Uitgesloten:
Barbados, Frans-Guyana, Frans-Polynesië, Guadeloupe, Libië, Martinique, Nieuw-Caledonië, Oekraïne, Panama, Papoea-Nieuw-Guinea, Russische Federatie, Réunion, Venezuela, Westelijk Samoa, Wit-Rusland
Verzending en verwerking | Elk volgende object | Tot | Service | Levering*Zie opmerkingen over levering |
---|---|---|---|---|
Gratis verzending | Gratis | Verenigde Staten | Standaardverzendservice (Standard Int'l Postage) | Geschatte levering tussen do, 6 jun en di, 11 jun tot 43230 |
Verwerkingstijd |
---|
Wordt doorgaans binnen 10 werkdagen na ontvangst van betaling verzonden. |
Belasting |
---|
Er kunnen belastingen van toepassing zijn tijdens Betalen. Meer weten?Lees meer over het betalen van belastingen op eBay-aankopen. |
Btw voor objectnr.364635637478
Btw voor objectnr.364635637478
Verkoper berekent btw op objecten die naar de volgende staten worden verzonden:
Staat | Btw-tarief |
---|
Retourbeleid
Nadat u het object hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met de verkoper binnen | Kosten voor retourzending |
---|---|
30 dagen | Koper betaalt voor retourzending |
De koper is verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending.
Details retourbeleid |
---|
Retourzendingen geaccepteerd |
Betalingsgegevens
Betalingsmethoden
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (24.675)
e***0 (2254)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
r***a (27)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great new condition & received quickly
m***7 (548)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Was a little damaged, but seller sorted it