|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Chinese Fashion: From Mao to Now by Juanjuan Wu (English) Hardcover Book

Objectstaat:
Nieuw
3 beschikbaar
Prijs:
US $195,68
OngeveerEUR 180,02
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Fairfield, Ohio, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen do, 20 jun en ma, 1 jul tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:364452388686
Laatst bijgewerkt op 05 mrt 2024 11:29:46 CETAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
ISBN-13
9781845207786
Book Title
Chinese Fashion
ISBN
9781845207786
Item Length
9.2in
Publisher
Bloomsbury Publishing
Publication Year
2009
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
0.6in
Author
Juanjuan Wu
Genre
Design, Business & Economics, Social Science
Topic
Fashion & Accessories, Industries / Fashion & Textile Industry, Customs & Traditions
Item Width
6.1in
Item Weight
18 Oz
Number of Pages
256 Pages

Over dit product

Product Information

How has fashion mirrored the social and cultural changes that have taken place in modern China? To what extent has fashion contributed to those changes? This book provides the first comprehensive account of modern Chinese fashion from 1978 to the present day. The post-Mao era witnessed the birth of the Chinese market economy, the reawakening of Chinese fashion, and the rejuvenation of Chinese society. The program of economic reform turned China into the world's leading manufacturing powerhouse, and the Chinese fashion industry now plays a key international role. During the same period, Western companies discovered China as a significant market for branded fashion and luxury goods. This book, which takes a chronological approach, offers an analysis of the development of the Chinese fashion industry as well as an analysis of the relationship between dress, gender, identity and consumption in contemporary China. As such it will be welcomed by all students of fashion and textiles.

Product Identifiers

Publisher
Bloomsbury Publishing
ISBN-10
1845207785
ISBN-13
9781845207786
eBay Product ID (ePID)
77554533

Product Key Features

Author
Juanjuan Wu
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Fashion & Accessories, Industries / Fashion & Textile Industry, Customs & Traditions
Publication Year
2009
Type
Textbook
Genre
Design, Business & Economics, Social Science
Number of Pages
256 Pages

Dimensions

Item Length
9.2in
Item Height
0.6in
Item Width
6.1in
Item Weight
18 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Gt1555
Reviews
Useful to scholars, professors and students and would be a wonderful addtion to university libraries.
Publication Name
Chinese Fashion : from Mao to Now
Table of Content
Foreword *Part I: Fashion Revival: Modernization in Transition, 1978-1991 *Chapter 1. Fashion Awakens: Controversy Blooms *Chapter 2. The Spread of Fashion through Mass Media*Chapter 3. The 1980s: "Power Dressing" and Gender Roles *Part II: Renegotiation of Modern Chinese Identity, 1992-present *Chapter 4. The Ideal Image: Imported Fashion Icons *Chapter 5. Reinvented Identity: The Qipao and Tang-Style Jacket *Chapter 6. The Evolution of the Chinese Fashion Industry *Chapter 7. The Influx of Western Brand Names *Notes *Bibliography *Index
Copyright Date
2009
Target Audience
College Audience
Lccn
2009-020254
Dewey Decimal
391.00951
Series
Dress, Body, Culture Ser.
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,3% positieve feedback
2,7M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (1.024.305)

3***0 (618)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
a+
d***d (951)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Looks great
_***e (636)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
The book is exactly what I was looking for! Great condition, quick shipping 👍😁