|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

The Fashion Business: Theory, Practice, Image (Dress, Body, Culture Series), Ver

Objectstaat:
Heel goed
Bumped edges. Marks to the cover. Marks to the edge of the pages.
3 beschikbaar
Prijs:
GBP 2,99
OngeveerEUR 3,52
Verzendkosten:
GBP 8,00 (ongeveer EUR 9,41) Standaardverzendservice. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Hereford, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Geschatte levering tussen do, 13 jun en di, 2 jul tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
De verkoper verzendt binnen 1 dagen na ontvangst van de betaling.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:364449828718
Laatst bijgewerkt op 12 apr 2024 19:36:24 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed
Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat bevindt. De kaft is niet zichtbaar beschadigd en het eventuele stofomslag zit nog om de harde kaft heen. Er ontbreken geen bladzijden en er zijn geen bladzijden beschadigd. Er is geen tekst onderstreept of gemarkeerd en er is niet in de kantlijn geschreven. Er kunnen zeer minimale identificatiemerken aan de binnenzijde van de kaft zijn aangebracht. De slijtage is zeer minimaal. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“Bumped edges. Marks to the cover. Marks to the edge of the pages.”
Book Title
The Fashion Business: Theory, Practice, Image (Dress, Body, Cultu
ISBN
9781859733592
Publication Year
2000
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
The Fashion Business: Theory, Practice, Image
Item Height
234mm
Author
Ian Griffiths, Nicola White
Publisher
Bloomsbury Publishing
Item Width
156mm
Subject
Business
Number of Pages
224 Pages

Over dit product

Product Information

It is commonly known that fashion is big business, yet given its global significance, little has been written on the phenomenon of the fashion system. Instead, books have tended to focus on dress history, although recently the discipline has taken a more theoretical turn, with a spate of books appearing that analyze the underlying forces motivating fashion. This pioneering book unites theory and practice to provide an integrated series of snapshots taken from different perspectives of the fashion business in the second half of the twentieth century. Featuring contributions by leading experts in three main areas of important debate within the industry - the theory and culture of fashion; design and industry; and image and marketing - the book will be an essential reference for students, practitioners and theoreticians. It addresses such key issues as: the relationship between culture and clothing; the intersection of fashion and modernity; the origins of glamour; the role of creativity and the power of design; the chain store challenge; the age of the thinking designer; retail concepts; and minimalism in fashion. It is certain to be required reading on fashion courses and in related disciplines, including media, cultural and consumption studies.

Product Identifiers

Publisher
Bloomsbury Publishing
ISBN-13
9781859733592
eBay Product ID (ePID)
89006465

Product Key Features

Author
Ian Griffiths, Nicola White
Publication Name
The Fashion Business: Theory, Practice, Image
Format
Paperback
Language
English
Subject
Business
Publication Year
2000
Type
Textbook
Number of Pages
224 Pages

Dimensions

Item Height
234mm
Item Width
156mm

Additional Product Features

Editor
Ian Griffiths, Nicola White
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Orbiting Books
Rachel Haworth
Unit 3C
Ramsden Road
Rotherwas Industrial Estate
Herefordshire
HR2 6LR
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.skoobgnitibro@selas
Btw-nummer:
  • GB 885112715
Handelsregistratienummer:
  • 05457679
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
KVK-nummer:
  • 05457679
orbitingbooks_online

orbitingbooks_online

99,2% positieve feedback
107K objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9

Populaire rubrieken in deze winkel

Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (55.036)

l***s (269)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Perfect thank you.
1***l (1729)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Perfect, as described
d***b (1525)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great item. Quick delivery