Hebt u iets om te verkopen?

Managing Value Co-creation in University-industry Partnerships : Evidence and...

Objectstaat:
Nieuw
Prijs:
US $140,03
OngeveerEUR 129,11
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Jessup, Maryland, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen di, 4 jun en vr, 14 jun tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
14 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:364392595739
Laatst bijgewerkt op 21 apr 2024 16:53:34 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
ISBN
9783030604769
Publication Year
2021
Format
Hardcover
Language
English
Book Title
Managing Value Co-Creation in University-Industry Partnerships : Evidence and Implications for Strategy, Culture and Innovation Performance
Author
Rafal Dudkowski
Item Length
9.3in
Publisher
Springer International Publishing A&G
Genre
Business & Economics
Topic
Business Ethics, Development / Economic Development, Management
Item Width
6.1in
Item Weight
19.1 Oz
Number of Pages
Xvi, 229 Pages

Over dit product

Product Information

This book discusses how academic institutions can play a principal role in companies innovation strategy. The characteristics of University-Industry collaboration are strongly related to the social aspect of the activity of collaborating agents oriented towards a common object of work. To analyze this phenomenon, the author applies one of the concepts from the "Practice-Based Approach", namely the concept of the Activity Network to understand the collaboration process of R&D activities in a Nordic (Telia) and Swiss (Swisscom) Telecom Companies developing innovative products. The author focuses on four phases of University-Industry innovation partnership building: identification, selection, formation and navigation. The study shows the interactions between individuals, the contexts in which they act and explores ways in which collaborative value co-creation is managed. This pioneering research offers new theoretical insights and managerial implications on how these dynamics influence innovation in companies. It will thus be invaluable to international scholars, researchers of R&D and innovation as well as business managers.

Product Identifiers

Publisher
Springer International Publishing A&G
ISBN-10
3030604764
ISBN-13
9783030604769
eBay Product ID (ePID)
22050410059

Product Key Features

Book Title
Managing Value Co-Creation in University-Industry Partnerships : Evidence and Implications for Strategy, Culture and Innovation Performance
Author
Rafal Dudkowski
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Business Ethics, Development / Economic Development, Management
Publication Year
2021
Genre
Business & Economics
Number of Pages
Xvi, 229 Pages

Dimensions

Item Length
9.3in
Item Width
6.1in
Item Weight
19.1 Oz

Additional Product Features

Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
Hd45
Table of Content
Introduction.- Definitions.- Objectives of the Study.- Research Strategy.- Theoretical Framework.- Empirical Analysis of TeliaSonera and its Confrontation with the Theory.- Empirical Analysis of Swisscom and its Confrontation with the Theory.- Conceptual Synthesis.- Principal Contributions and Implications.
Copyright Date
2021
Series
Contributions to Management Science Ser.
Illustrated
Yes

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Expert Trading Limited
John Boyer
9220 Rumsey Rd
Ste 101
21045-1956 Columbia, MD
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.secirpkoobtaerg@sredroyabe
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Great Book Prices Store

Great Book Prices Store

96,8% positieve feedback
1,2M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.8
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (342.113)

o***o (4078)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Thank you!
l***2 (1126)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
A+++ Seller
t***t (2470)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
excellent, thank you