|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

China's New Retail Economy: A Geographic Perspective by Shuguang Wang: New

Objectstaat:
Nieuw
Prijs:
US $209,75
OngeveerEUR 194,80
Verzendkosten:
Gratis Standard Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Sparks, Nevada, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen do, 9 mei en di, 14 mei tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:364278810307
Laatst bijgewerkt op 02 feb 2024 12:58:41 CETAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
Book Title
China's New Retail Economy: A Geographic Perspective
Publication Date
2014-01-13
ISBN
9780415636230
Publication Name
China's New Retail Economy : a Geographic Perspective
Item Length
9.3in
Publisher
Routledge
Publication Year
2014
Series
Routledge Advances in Geography Ser.
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
0.9in
Author
Shuguang Wang
Item Width
6in
Item Weight
15.2 Oz
Number of Pages
216 Pages

Over dit product

Product Information

Retail is the essential link between production and consumption. The dynamics of a nation's economy cannot be fully understood without a good understanding of its retail sector. This book is written to achieve three broad objectives. First, it provides a comprehensive assessment of the changes in consumption patterns in China, the current size of the Chinese consumer market, and the regional variations. Second, it presents an interpretation of the changes in the country's regulatory system and the corresponding policy initiatives, including the new state spatial strategies devised after its admission to the WTO. Third, it delivers a systematic analysis of the transformation of China's retail sector. This includes the entry and expansion of foreign retailers, the development of indigenous retail chains as a national strategy to modernize China's retail industry, and the changing retailer-supplier relations. This book is a useful reference not only for university students and faculty researchers, but also for international retailers and commercial real estate developers who contemplate business and investment opportunities in China.

Product Identifiers

Publisher
Routledge
ISBN-10
041563623x
ISBN-13
9780415636230
eBay Product ID (ePID)
4038305852

Product Key Features

Author
Shuguang Wang
Publication Name
China's New Retail Economy : a Geographic Perspective
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2014
Series
Routledge Advances in Geography Ser.
Type
Textbook
Number of Pages
216 Pages

Dimensions

Item Length
9.3in
Item Height
0.9in
Item Width
6in
Item Weight
15.2 Oz

Additional Product Features

Series Volume Number
11
Lc Classification Number
Hf5429.6.C5
Table of Content
1. Introduction 2. The Consumer Market: Size, Consumption Patterns, and Regional Variations 3. Building a Modern Regulatory Regime 4. Trajectories of Growth and Changes in Retail Structure 5. Penetrating the Great Wall and Conquering the Middle Kingdom 6. Nurturing National Champions 7. The Setback of Best Buy and Media Markt: an Analysis of China's Consumer Electronics Retailing 8. Development of Shopping Centers as New Consumption Space 9. Luxury Retailing 10. Conclusions. Appendix 1: Cluster Analysis of the Chinese Cities. Appendix 2: The Hierarchy of China's Urban Markets by City Tier, 2010 (with Data for City Proper)
Copyright Date
2014
Target Audience
College Audience
Topic
Commercial / General, Business & Financial, Industries / Retailing, Human Geography, General, Economics / General
Lccn
2013-032050
Dewey Decimal
381.10951
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Law, Business & Economics, Social Science

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Alibris, Inc.
Rob Lambert
2560 9th St
Ste 215
94710-2565 Berkeley, CA
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.sirbila@90_skoob_flah
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
AlibrisBooks

AlibrisBooks

98,5% positieve feedback
1,7M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
4.9
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (457.589)

4***v (1902)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
As listed, DVD in good condition, quick delivery. Thank you
p***4 (237)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Perfect in every way. Thank you! A++++++
o***b (490)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Quick ship and great price.