|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

e-Marketing Intelligence - Transforming Brand and Increasing Sales - Tips and Tr

Objectstaat:
Goed
A few small marks or stains to the page edges/pages
Prijs:
GBP 4,00
OngeveerEUR 4,70
Verzendkosten:
GBP 9,62 (ongeveer EUR 11,30) Standaardverzendservice. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Rossendale, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Geschatte levering tussen do, 30 mei en ma, 17 jun tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
De verkoper verzendt binnen 1 dagen na ontvangst van de betaling.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:363623308588
Laatst bijgewerkt op 23 apr 2024 18:43:26 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed
Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd (er zijn bijvoorbeeld slijtplekken), maar er zijn geen deukjes of scheuren. De harde kaft heeft mogelijk geen stofomslag meer. De boekband vertoont minimale slijtage. De meeste bladzijden zijn onbeschadigd. Er zijn weinig vouwen en scheuren en er is vrijwel geen tekst met potlood onderstreept of met een accentueerstift gemarkeerd. Er is niet in de kantlijn geschreven. Er ontbreken geen bladzijden. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“A few small marks or stains to the page edges/pages”
ISBN
9780981163802
Publication Year
2009
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
E-Marketing Intelligence - Transforming Brand and Increasing Sales - Tips and Tricks with Best Practices
Item Height
156mm
Author
Noman Rana
Publisher
Self Help Publishers
Item Width
234mm
Subject
Marketing, Business
Item Weight
467g
Number of Pages
332 Pages

Over dit product

Product Information

E-marketing & digital communication channels have transformed the businesses in last decade. Many, who have outsourced their digital marketing relying on agencies only and those doing it in-house have achieved some kind of success. But as the markets & competitions have grown, the need is to implement another layer of e-marketing intelligence on top of these digital activities to achieve maximum results and get ahead of the competition. There is no publication other than this book that explains you practical methodology by explaining different scenarios with multiple tips and best practices of implementing e-marketing intelligence. This book also takes you to the journey from integrated marketing to E-mail, Search, Mobile, electronic PR and Social Media. It offers not only following innovative tips and tricks that you won't find in any other manual but much more to surprise you. / Marketing automation using the factory thinking approach. / Going green with digital marketing. / How to segment dead customer data in your CRM. / Promoting brand using E-mail marketing. / Successful deliverability and metrics for campaign management. / HTML rendering issues with Ms Outlook2007 and how to avoid them. / Mobile e-mail marketing. / SEM head and the long tail with bad, good and best examples. / SEO myths with keywords strategy. / Emergence of social media and its influence on consumer marketing. / Electronic Public Relations with Blogs. You can also learn and apply innovative tips and tricks on top of regular e-marketing process to become an e-Marketing Guru. This publication is also full of unique, rare and professional scenarios that a digital marketer may come across.

Product Identifiers

Publisher
Self Help Publishers
ISBN-13
9780981163802
eBay Product ID (ePID)
24046701611

Product Key Features

Author
Noman Rana
Publication Name
E-Marketing Intelligence - Transforming Brand and Increasing Sales - Tips and Tricks with Best Practices
Format
Paperback
Language
English
Subject
Marketing, Business
Publication Year
2009
Type
Textbook
Number of Pages
332 Pages

Dimensions

Item Height
156mm
Item Width
234mm
Item Weight
467g

Additional Product Features

Title_Author
Noman Rana
Country/Region of Manufacture
Canada
Editor
Noman Aasma

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Revival Books Ltd
Revival Books
Hall Carr Mill
Fallbarn Road
Rawtenstall
Lancashire
BB4 7NX
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:noofeleT70272260710
:liam-Eku.oc.skooblaviver@skoob
Btw-nummer:
  • GB 901578627
Handelsregistratienummer:
  • 07693718
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
WeBuyBooks

WeBuyBooks

99,2% positieve feedback
6,3M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
5.0
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (2.401.708)

n***_ (4)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Good seller. Speedy posting.
a***n (374)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
A+++++ everything
2***g (1478)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Very good