|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Gordon Wells Dialogic Inquiry (Hardback)

Another great item from Rarewaves | Free UK delivery
Objectstaat:
Nieuw
Meer dan 10 beschikbaar
Verzendkosten:
Wordt niet verzonden naar Verenigde Staten. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: GU14 0GT, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:355668498333

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
Book Title
Dialogic Inquiry
Title
Dialogic Inquiry
Subtitle
Towards a Socio-cultural Practice and Theory of Education
EAN
9780521631334
ISBN
9780521631334
Genre
Society & Culture
Topic
Children's Learning & Education
Release Date
28/08/1999
Release Year
1999
Country/Region of Manufacture
GB
Item Length
152mm
Series
Learning in Doing: Social, Cognitive and Computational Perspectiv
Publication Year
1999
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Dialogic Inquiry: Towards a Socio-Cultural Practice and Theory of Education
Item Height
229mm
Author
Gordon Wells
Publisher
Cambridge University Press
Item Width
152mm
Subject
Education, Psychology
Item Weight
740g
Number of Pages
392 Pages

Over dit product

Product Information

For more than a quarter century, the polemics surrounding educational reform have centered on two points of view: those that favor a progressive child-centered form of education, and those that would prefer a return to a more structured, teacher-directed curriculum that emphasizes basic knowledge and skills. Vygotsky's social constructivist theory offers an alternative solution, placing stress on coconstruction of knowledge by more and less mature participants engaging in joint activity. This theory offers semiotic mediation as the primary means of obtaining knowledge, whereby the less mature participants can seek solutions to everyday problems by using resources existing in society. In addition to using illustrative examples from classroom studies, this book provides a comparative analysis of the theories and complementary developments in works by Vygotsky and the linguist M.A.K. Halliday. This unique volume will be of tremendous benefit to researchers in the fields of education, sociolinguistics, and psychology.

Product Identifiers

Publisher
Cambridge University Press
ISBN-13
9780521631334
eBay Product ID (ePID)
92086168

Product Key Features

Author
Gordon Wells
Publication Name
Dialogic Inquiry: Towards a Socio-Cultural Practice and Theory of Education
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Education, Psychology
Publication Year
1999
Type
Textbook
Number of Pages
392 Pages

Dimensions

Item Height
229mm
Item Width
152mm
Item Weight
740g

Additional Product Features

Title_Author
Gordon Wells
Series Title
Learning in Doing: Social, Cognitive and Computational Perspectives
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

RAREWAVES.COM LIMITED
Brad Aspess
Unit 145, The Light Box
111 Power Road
London
London
W4 5PY
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.sevawerar@teltuo-yabe
Btw-nummer:
  • GB 864 1548 11
Handelsregistratienummer:
  • 05540102
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Rarewaves Outlet

Rarewaves Outlet

98,2% positieve feedback
3,4M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.8
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (1.338.243)

h***w (640)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
He loves it
r***d (2003)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Thank you
r***d (2003)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Thank you