Afbeelding 1 van 2
Ripple Effect: How Empowered Involvement Drives� Word o - Paperback NEW Oetting,
Objectstaat:
5 beschikbaar
Verzendkosten:
Verzendt mogelijk niet naar Verenigde Staten. Lees de objectbeschrijving of neem contact op met de verkoper voor verzendopties. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: PR9 8QH SOUTHPORT UK, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
60 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
Verkopergegevens
- 98,3% positive feedback
Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:355183243992
Specificaties
- Objectstaat
- Weight
- 262grams
- Subjects
- Business, Economics & Industry
- Pages
- 151
- Size
- 21 x 14.8 x 0.9 centimetres (0.2
- Topic
- Business
- Book Title
- Ripple Effect: How Empowered Involvement Drives� Word of Mouth (
- ISBN
- 9783834920096
- Publication Year
- 2009
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- Ripple Effect: How Empowered Involvement Drives Word of Mouth
- Item Height
- 210mm
- Publisher
- Springer Fachmedien Wiesbaden
- Item Width
- 148mm
- Subject
- Marketing
- Item Weight
- 216g
- Number of Pages
- 151 Pages
Over dit product
Product Information
Everyone in marketing is talking about word of mouth (WOM). At a time when traditional advertising is struggling, conversations between consumers - the most trusted source of product information - have taken on an entirely new dimension on the Internet. While considerable research on the effects and spread of WOM has been carried out over the past sixty years, surprisingly few scholars have tried to find out how to stimulate it. Martin Oetting seeks to close that gap. Based on involvement and empowerment research, this is the first scientific study connecting word of mouth with a participatory marketing approach, thus providing an answer to what may be marketing's most pressing question: how to strategically harness the power of blogs, Facebook, and the Social Web.
Product Identifiers
Publisher
Springer Fachmedien Wiesbaden
ISBN-13
9783834920096
eBay Product ID (ePID)
111669549
Product Key Features
Publication Name
Ripple Effect: How Empowered Involvement Drives Word of Mouth
Format
Paperback
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
2009
Type
Textbook
Number of Pages
151 Pages
Dimensions
Item Height
210mm
Item Width
148mm
Item Weight
216g
Additional Product Features
Series Title
Forschungsgruppe Konsum Und Verhalten
Country/Region of Manufacture
Germany
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
Charlies Chapters Ltd
Charles Sword
81 Balmoral Drive
SOUTHPORT
Merseyside
PR9 8QH
United Kingdom
krddf
Btw-nummer:
- GB 920245361
Handelsregistratienummer:
- 06386895
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
KVK-nummer:
- 06386895
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:355183243992
Verzending en verwerking
De verkoper heeft geen verzendmethode opgegeven voor Verenigde Staten. Neem contact op met de verkoper en vraag om verzending naar uw locatie.
Objectlocatie:
PR9 8QH SOUTHPORT UK, Verenigd Koninkrijk
Wordt verzonden naar:
Europa
Uitgesloten:
Afghanistan, Afrika, Amerikaans-Samoa, Australië, Azië, België, Bermuda, Bosnië en Herzegovina, Canada, Fiji, Groenland, Guam, Jemen, Kiribati, Libië, Mexico, Micronesië, Midden-Amerika en de Caraïben, Midden-Oosten, Moldavië, Montenegro, Nauru, Noorwegen, Oekraïne, Palau, Russische Federatie, Saint Pierre en Miquelon, Somalië, Tonga, Zuid-Amerika, Zuidoost-Azië, Zweden
Verwerkingstijd |
---|
Wordt doorgaans binnen 15 werkdagen na ontvangst van betaling verzonden. |
Belasting |
---|
Er kunnen belastingen van toepassing zijn tijdens Betalen. Meer weten?Lees meer over het betalen van belastingen op eBay-aankopen. |
Btw voor objectnr.355183243992
Btw voor objectnr.355183243992
Verkoper berekent btw op objecten die naar de volgende staten worden verzonden:
Staat | Btw-tarief |
---|
Retourbeleid
Nadat u het object hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met de verkoper binnen | Kosten voor retourzending |
---|---|
60 dagen | Koper betaalt voor retourzending |
De koper is verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending.
Details retourbeleid |
---|
Retourzendingen geaccepteerd |
Betalingsgegevens
Betalingsmethoden
Populaire rubrieken in deze winkel
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (350.343)
i***n (767)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Good quality item
h***m (276)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Wonderful, thank you!
5***1 (27)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Arrived well pakaged and in good condition
Dit is een privé-aanbieding en uw identiteit wordt alleen bekendgemaakt aan de verkoper.