Hebt u iets om te verkopen?

Ripple Effect: How Empowered Involvement Drives� Word o - Paperback NEW Oetting,

Objectstaat:
Nieuw
5 beschikbaar
Verzendkosten:
Verzendt mogelijk niet naar Verenigde Staten. Lees de objectbeschrijving of neem contact op met de verkoper voor verzendopties. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: PR9 8QH SOUTHPORT UK, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
60 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:355183243992
Laatst bijgewerkt op 19 jun 2024 21:53:59 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
Weight
262grams
Subjects
Business, Economics & Industry
Pages
151
Size
21 x 14.8 x 0.9 centimetres (0.2
Topic
Business
Book Title
Ripple Effect: How Empowered Involvement Drives� Word of Mouth (
ISBN
9783834920096
Publication Year
2009
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Ripple Effect: How Empowered Involvement Drives Word of Mouth
Item Height
210mm
Author
Martin Oetting
Publisher
Springer Fachmedien Wiesbaden
Item Width
148mm
Subject
Marketing
Item Weight
216g
Number of Pages
151 Pages

Over dit product

Product Information

Everyone in marketing is talking about word of mouth (WOM). At a time when traditional advertising is struggling, conversations between consumers - the most trusted source of product information - have taken on an entirely new dimension on the Internet. While considerable research on the effects and spread of WOM has been carried out over the past sixty years, surprisingly few scholars have tried to find out how to stimulate it. Martin Oetting seeks to close that gap. Based on involvement and empowerment research, this is the first scientific study connecting word of mouth with a participatory marketing approach, thus providing an answer to what may be marketing's most pressing question: how to strategically harness the power of blogs, Facebook, and the Social Web.

Product Identifiers

Publisher
Springer Fachmedien Wiesbaden
ISBN-13
9783834920096
eBay Product ID (ePID)
111669549

Product Key Features

Author
Martin Oetting
Publication Name
Ripple Effect: How Empowered Involvement Drives Word of Mouth
Format
Paperback
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
2009
Type
Textbook
Number of Pages
151 Pages

Dimensions

Item Height
210mm
Item Width
148mm
Item Weight
216g

Additional Product Features

Title_Author
Martin Oetting
Series Title
Forschungsgruppe Konsum Und Verhalten
Country/Region of Manufacture
Germany

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Charlies Chapters Ltd
Charles Sword
81 Balmoral Drive
SOUTHPORT
Merseyside
PR9 8QH
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:liam-Eku.oc.sretpahcseilrahc@skoobwontiyub
krddf
Btw-nummer:
  • GB 920245361
Handelsregistratienummer:
  • 06386895
Verkoopvoorwaarden
Any questions, please ask!  We are here to help. All emails will be answered within 24 hours (Mon-Fri) Not Inc UK Bank Holidays.
 
Please only use eBay contact form to communicate with us. Please do not attempt to communicate with us via ebay notes or PayPal.
 
All Items will automatically be shipped to checkout selected delivery address. If you wish to change delivery address after check out please email using us within 24 hours via eBay.
 
We usually do not combine on multiple purchases. Items are usually processed and dispatched separately.
 
Please note that from time to time books/items will be reprinted or revised. On rare occasions customers may receive an updated revised book/item which may have a revised cover or description. By purchasing the item from Charlies Chapters Ltd you agree that you are happy to receive a revised edition.
 
AUDIO BOOKS
 
If you are ordering an audio book, please not that these are in CD Audio or MP3 format. If you are unsure please contact us first before purchase.
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
KVK-nummer:
  • 06386895
BuyItNowBooks

BuyItNowBooks

98,3% positieve feedback
753K objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.7
Communicatie
4.8
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (350.343)

i***n (767)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Good quality item
h***m (276)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Wonderful, thank you!
5***1 (27)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Arrived well pakaged and in good condition
Dit is een privé-aanbieding en uw identiteit wordt alleen bekendgemaakt aan de verkoper.