|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Bauhaus Brand 1919-2019 : The Victory of Iconic Form over Use, Paperback by O...

Objectstaat:
Vrijwel nieuw
Prijs:
US $45,38
OngeveerEUR 41,84
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Jessup, Maryland, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen di, 4 jun en za, 8 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
14 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:354956065968
Laatst bijgewerkt op 04 mei 2024 19:11:51 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Vrijwel nieuw: Een boek dat er als nieuw uitziet, maar al wel is gelezen. De kaft is niet zichtbaar ...
Book Title
Bauhaus Brand 1919-2019 : The Victory of Iconic Form over Use
ISBN
9783858818560
Publication Year
2020
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
Bauhaus Brand 1919-2019 : the Victory of Iconic Form over Use
Item Height
1.3in
Author
Philipp Oswalt
Features
New Edition
Item Length
11in
Publisher
Scheidegger Und Albert Spiess A&G, Verlag
Item Width
7.7in
Number of Pages
336 Pages

Over dit product

Product Information

The Bauhaus was distinguished neither by function nor by use but rather by symbolism. Whether the work was a square, triangle, or circle, or Wilhelm Wagenfeld's lamp, Oskar Schlemmer's Kopf , or white cubes with flat roofs, the Bauhaus created iconic visual symbols and a style that is neither functional nor social but visually striking. Walter Gropius, founder of the Bauhaus, from the outset sought to develop the school into a brand--and he succeeded. More than eight decades after its forced closure, the Bauhaus is more present than ever in consumer lie, politics, and culture alike. It has become a participative brand that escapes centralized control entirely, forged collectively by countless designers, manufacturers, and consumers. Yet its founders' initial pledge for functionality and social commitment remains unfulfilled. In this stunning and pugnacious book, Philipp Oswalt, former director of Foundation Bauhaus Dessau, explores the development of the Bauhaus brand and its use around the world, illustrated with some 950 images that highlight the vast range of Bauhaus appearances across the past century.

Product Identifiers

Publisher
Scheidegger Und Albert Spiess A&G, Verlag
ISBN-10
3858818569
ISBN-13
9783858818560
eBay Product ID (ePID)
17038765405

Product Key Features

Author
Philipp Oswalt
Publication Name
Bauhaus Brand 1919-2019 : the Victory of Iconic Form over Use
Format
Trade Paperback
Language
English
Features
New Edition
Publication Year
2020
Type
Textbook
Number of Pages
336 Pages

Dimensions

Item Length
11in
Item Height
1.3in
Item Width
7.7in

Additional Product Features

Edition Description
New Edition
Copyright Date
2020
Target Audience
Scholarly & Professional
Topic
General
Genre
Design

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Expert Trading Limited
John Boyer
9220 Rumsey Rd
Ste 101
21045-1956 Columbia, MD
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.secirpkoobtaerg@sredroyabe
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Great Book Prices Store

Great Book Prices Store

96,8% positieve feedback
1,2M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.8
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (342.119)

r***s (105)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Was poorly packed and incurred damage by arrival. Dispatch and etc were very quick, which is appreciated.
l***y (25)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Todo muy bien
4***5 (1)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Thank you for the book