|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Kids and Media in America by Ulla G. Foehr and Donald F. Roberts PB Good 2004

Objectstaat:
Goed
Prijs:
US $16,99
OngeveerEUR 15,62
Ophalen:
Gratis ophalen op deze locatie: Bakersfield, California, Verenigde Staten. Details bekijkenvoor ophalen
Verzendkosten:
US $4,87 (ongeveer EUR 4,48) Voordelige verzendservice. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Bakersfield, California, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen di, 11 jun en vr, 14 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Geregistreerd als particuliere verkoper, dus de consumentenrechten die voortvloeien uit de EU-wetgeving inzake consumentenbescherming zijn niet van toepassing. De geld-terug-garantie van eBay geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:354416541528
Laatst bijgewerkt op 29 jan 2024 02:21:32 CETAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed: Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd ...
Subject
Media
ISBN
9780521527903
Item Length
9in
Publisher
Cambridge University Press
Publication Year
2003
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.9in
Author
Donald F. Roberts, Ulla G. Foehr
Genre
Computers, Business & Economics, Social Science
Topic
Consumer Behavior, Media Studies, Social Aspects / General, Sociology / General
Item Width
6.1in
Item Weight
19.2 Oz
Number of Pages
406 Pages

Over dit product

Product Information

The first national sample study of its kind ever conducted in the US, which provides a comprehensive picture of young people's media behavior ever assembled. This 2003 book provides the first detailed examination of US young people's media use by examining the full array of media available to children and adolescents.

Product Identifiers

Publisher
Cambridge University Press
ISBN-10
0521527902
ISBN-13
9780521527903
eBay Product ID (ePID)
2271065

Product Key Features

Author
Donald F. Roberts, Ulla G. Foehr
Format
Trade Paperback
Language
English
Topic
Consumer Behavior, Media Studies, Social Aspects / General, Sociology / General
Publication Year
2003
Type
Textbook
Genre
Computers, Business & Economics, Social Science
Number of Pages
406 Pages

Dimensions

Item Length
9in
Item Height
0.9in
Item Width
6.1in
Item Weight
19.2 Oz

Additional Product Features

As Told to
Rideout, Victoria J., Brodie, Mollyanne
Lc Classification Number
Hq784.M3r515 2003
Publication Name
Kids and Media in America
Table of Content
1. The changing media landscape; 2. The measurement of media behavior: measuring young people's media behavior; The samples; Questionnaires; 3. The media environment; Media in the home; Multiple media homes; Media in young people's bedrooms; Household television orientation; Summing up the media environment; 4. Screen media: television, videos, and movies: Amount of screen exposure; Content preferences; The context of exposure; Attitudes toward television; Summing up screen media exposure; 5. Audio media: radio, tapes and CDs: attitudes toward television; Music content preferences; Audio media: a coda; 6. Print media: books, magazines, and newspapers: amount of print exposure; Content preferences: what young people read; Summing up print behavior; 7. Interactive media: who uses computers?; Amount of computer use; Videogames; Content preferences; Summing up interactive media use; 8. Patterns of overall media consumption: exposure versus use; Overall media exposure; 9. Media behavior: a youth perspective: personal contentedness and media use; Academic performance and media use; Heavy versus light media users; A typology of young people's media behavior; 10. Summary and conclusions.
Copyright Date
2003
Lccn
2003-046183
Intended Audience
Scholarly & Professional
Illustrated
Yes

Objectbeschrijving van de verkoper

Morainjcbookseller

Morainjcbookseller

100% positieve feedback
1,2K objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
5.0
Redelijke verzendkosten
4.9
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.

Feedback verkoper (427)

p***m (3906)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Books arrived safe and look terrific. Thanks.
n***n (42)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Book is in great condition - just as described, and arrived in a timely manner.
c***t (878)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Very nice. Thank you.