Afbeelding 1 van 2
![Delight Your Customers - Paperback NEW Steve Curtin 2013-07-01 - Afbeelding 1 van 2](https://i.ebayimg.com/images/g/9EYAAOSwga1gUysF/s-l500.jpg)
![Delight Your Customers - Paperback NEW Steve Curtin 2013-07-01 - Afbeelding 2 van 2](https://i.ebayimg.com/images/g/iXAAAOSwzLJi8qPs/s-l1600.jpg)
Delight Your Customers - Paperback NEW Steve Curtin 2013-07-01
Objectstaat:
5 beschikbaar
Verzendkosten:
Verzendt mogelijk niet naar Verenigde Staten. Lees de objectbeschrijving of neem contact op met de verkoper voor verzendopties. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: PR9 8QH Southport UK, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
60 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
Verkopergegevens
- 98,3% positive feedback
Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:354277613995
Specificaties
- Objectstaat
- Weight
- 361grams
- Subjects
- Business ; Economics
- Book Title
- Delight Your Customers
- Publication Date
- 01/07/2013
- ISBN
- 9780814432808
- Publication Year
- 2013
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- Delight Your Customers: 7 Simple Ways to Raise Your Customer Service from Ordinary to Extraordinary
- Item Height
- 229mm
- Publisher
- HarperCollins Focus
- Item Width
- 152mm
- Subject
- Management, Marketing
- Item Weight
- 317g
- Number of Pages
- 208 Pages
Over dit product
Product Information
Great customer service is rare. In fact, one survey found that while 80 percent of companies described themselves as delivering superior service, consumers estimated the number at a mere 8 percent. The problem, according to service expert Steve Curtin, is actually quite simple. When asked what their work entails, most employees list the duties and tasks associated with their position. Very few refer to the true essence of their job, which should be their highest priority-to create delighted customers who will be less price sensitive, have higher repurchase rates, and enthusiastically recommend the company or brand to others. Without this customer focus, all that exists is a transaction-and transactional service does not make a lasting positive impression or inspire loyalty. In Delight Your Customers, Curtin reveals three elements common to all exceptional service experiences. He also makes a compelling case that attention needs to shift from monitoring service activities to modeling, recognizing, and reinforcing the behaviors that actually create happy customers, such as expressing genuine interest, offering sincere compliments, sharing unique knowledge, conveying authentic enthusiasm, providing pleasant surprises, and delivering service heroics when needed. Illustrated with real-world stories and examples, this refreshing guide helps readers everywhere take their customer service from ordinary to extraordinary.
Product Identifiers
Publisher
HarperCollins Focus
ISBN-13
9780814432808
eBay Product ID (ePID)
152591786
Product Key Features
Publication Name
Delight Your Customers: 7 Simple Ways to Raise Your Customer Service from Ordinary to Extraordinary
Format
Paperback
Language
English
Subject
Management, Marketing
Publication Year
2013
Type
Textbook
Number of Pages
208 Pages
Dimensions
Item Height
229mm
Item Width
152mm
Item Weight
317g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United States
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
Charlies Chapters Ltd
Charles Sword
81 Balmoral Drive
SOUTHPORT
Merseyside
PR9 8QH
United Kingdom
krddf
Btw-nummer:
- GB 920245361
Handelsregistratienummer:
- 06386895
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
KVK-nummer:
- 06386895
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:354277613995
Verzending en verwerking
De verkoper heeft geen verzendmethode opgegeven voor Verenigde Staten. Neem contact op met de verkoper en vraag om verzending naar uw locatie.
Objectlocatie:
PR9 8QH Southport UK, Verenigd Koninkrijk
Wordt verzonden naar:
Europa
Uitgesloten:
Afghanistan, Afrika, Amerikaans-Samoa, Azië, België, Bermuda, Bosnië en Herzegovina, Canada, Fiji, Groenland, Guam, Jemen, Kiribati, Libië, Mexico, Micronesië, Midden-Amerika en de Caraïben, Midden-Oosten, Moldavië, Montenegro, Nauru, Noorwegen, Oekraïne, Palau, Russische Federatie, Saint Pierre en Miquelon, Somalië, Tonga, Zuid-Amerika, Zuidoost-Azië, Zweden
Verwerkingstijd |
---|
Wordt doorgaans binnen 4 werkdagen na ontvangst van betaling verzonden. |
Belasting |
---|
Er kunnen belastingen van toepassing zijn tijdens Betalen. Meer weten?Lees meer over het betalen van belastingen op eBay-aankopen. |
Btw voor objectnr.354277613995
Btw voor objectnr.354277613995
Verkoper berekent btw op objecten die naar de volgende staten worden verzonden:
Staat | Btw-tarief |
---|
Retourbeleid
Nadat u het object hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met de verkoper binnen | Kosten voor retourzending |
---|---|
60 dagen | Koper betaalt voor retourzending |
De koper is verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending.
Details retourbeleid |
---|
Retourzendingen geaccepteerd |
Betalingsgegevens
Betalingsmethoden
Populaire rubrieken in deze winkel
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (350.382)
i***h (2098)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Many thanks for an excellent service - very pleased with this book
l***w (21)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Good condition, quick delivery, thanks!
i***i (808)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Purchase and delivery was OK. well packed envelope. Delivered on time An uncommon book in the UK. Thanks
Dit is een privé-aanbieding en uw identiteit wordt alleen bekendgemaakt aan de verkoper.