|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Luxury and Visual Culture, Paperback by Armitage, John, Brand New, Free shipp...

Objectstaat:
Nieuw
2 beschikbaar
Prijs:
US $41,84
OngeveerEUR 38,47
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Jessup, Maryland, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen za, 25 mei en do, 6 jun tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
14 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:353758284961
Laatst bijgewerkt op 14 mei 2024 18:26:41 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
Book Title
Luxury and Visual Culture
ISBN
9781474246033
Publication Year
2019
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
Luxury and Visual Culture
Item Height
0.5in
Author
John Armitage
Item Length
9.2in
Publisher
Bloomsbury Publishing
Item Width
6.1in
Item Weight
19 Oz
Number of Pages
248 Pages

Over dit product

Product Information

From couture fashion to opulent perfumes and decadent food, the luxury goods and services industry has grown at an unprecedented rate even in the context of a global recession. But in contemporary digital culture does luxury still reside in material things, or rather the look of things? In this first study of luxury through the lens of visual culture, Armitage argues that luxury is undergoing a shift from material culture to the immaterial culture of the visual, offering new forms of luxury engagement and unparalleled levels of pleasure never before offered to the senses.Calling for a new understanding of luxury in the changing visual landscape of contemporary society, Luxury and Visual Culture embraces an extraordinary range of cultural forms, including fashion, photography, social media, television, and art. From the masterpieces of Damien Hirst and Jeff Koons, to Richard Avedon's photography and Louis Vuitton's Flagship stores, the book explores key issues of globalization, digitization, consumer identity, "mass" luxury, and the role of art. This text is ideal for all students of contemporary luxury studies, as well as scholars and researchers in the field of visual culture.

Product Identifiers

Publisher
Bloomsbury Publishing
ISBN-10
1474246036
ISBN-13
9781474246033
eBay Product ID (ePID)
4038376160

Product Key Features

Author
John Armitage
Publication Name
Luxury and Visual Culture
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2019
Type
Textbook
Number of Pages
248 Pages

Dimensions

Item Length
9.2in
Item Height
0.5in
Item Width
6.1in
Item Weight
19 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Gn316
Reviews
An original theoretical framework of how to engage with contemporary luxury visual culture, as it emerges as a distinct discipline. Highly commended to readers of both cultural studies and branding backgrounds.
Table of Content
List of IllustrationsAcknowledgmentsIntroduction1 Visual Culture2 Luxury and Visual Culture 3 Luxury and Fashion4 Luxury and Art5 Luxury and Photography6 Luxury and Cinema7 Luxury and Television8 Luxury and Social MediaConclusionReferencesIndex
Copyright Date
2019
Target Audience
Scholarly & Professional
Topic
Fashion & Accessories, Graphic Arts / Advertising, Industries / Media & Communications, Economics / General, Customs & Traditions
Dewey Decimal
306
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Design, Business & Economics, Social Science

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Expert Trading Limited
John Boyer
9220 Rumsey Rd
Ste 101
21045-1956 Columbia, MD
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.secirpkoobtaerg@sredroyabe
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Great Book Prices Store

Great Book Prices Store

96,8% positieve feedback
1,2M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur
Ingeschreven als zakelijke verkoper