|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

THE ROUTLEDGE HANDBOOK OF EMOTIONS AND MASS MEDIA By Katrin Doveling & Von VG

Excellent Condition! Quick & Free Delivery in 2-14 days
Objectstaat:
Heel goed
Book is in Very Good Condition.  Text will be unmarked.  May show some signs of use or wear. Will ... Meer lezenover objectstaat
Prijs:
US $67,49
OngeveerEUR 62,29
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: US, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen di, 28 mei en do, 30 mei tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:335348464408

Specificaties

Objectstaat
Heel goed
Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat bevindt. De kaft is niet zichtbaar beschadigd en het eventuele stofomslag zit nog om de harde kaft heen. Er ontbreken geen bladzijden en er zijn geen bladzijden beschadigd. Er is geen tekst onderstreept of gemarkeerd en er is niet in de kantlijn geschreven. Er kunnen zeer minimale identificatiemerken aan de binnenzijde van de kaft zijn aangebracht. De slijtage is zeer minimaal. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“Book is in Very Good Condition.  Text will be unmarked.  May show some signs of use or wear. Will ...
ISBN-10
0415481600
EAN
9780415481601
Book Title
The Routledge Handbook of Emotions and Mass Media (Routledge
Genre
PSYCHOLOGY
ISBN
9780415481601
Publication Year
2010
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Routledge Handbook of Emotions and Mass Media
Item Height
1.2in
Author
Elly A. Konijn
Item Length
10in
Publisher
Routledge
Item Width
7.2in
Item Weight
33.7 Oz
Number of Pages
448 Pages

Over dit product

Product Information

This handbook provides a comprehensive overview of mass media impacts on human emotions and vice versa. Multidisciplinary in scope, leading scholars analyze the various facets of this mutual influence, ranging from individual up to socio-cultural levels of analysis. It is a standard reference work for students and researchers in the social sciences and media and communication studies.

Product Identifiers

Publisher
Routledge
ISBN-10
0415481600
ISBN-13
9780415481601
eBay Product ID (ePID)
108431982

Product Key Features

Author
Elly A. Konijn
Publication Name
Routledge Handbook of Emotions and Mass Media
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2010
Type
Textbook
Number of Pages
448 Pages

Dimensions

Item Length
10in
Item Height
1.2in
Item Width
7.2in
Item Weight
33.7 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
P96.P75
Table of Content
1. Emotions and Mass Media: An Interdisciplinary Approach Katrin Döveling, Christian von Scheve, and Elly A. Konijn Part I: Emotions and Mass Media: From Motives and Consequences to Meaning and Measurement 2. The Descent of Emotions in Media: Darwinian Perspectives Frank Schwab and Clemens Schwender 3. From Noise to Nucleus: Emotion as Key Construct in Processing Media Messages Elly A. Konijn and Jelte M. ten Holt 4. Affective and Emotional Consequences of the Mass Media Christopher P. Barlett and Douglas A. Gentile 5. The Measurement of Positive and Negative Affect in Media Research Annie Lang and David R. Ewoldsen Part II: The Entertaining Experiences of Emotions through Mass Media 6. Mechanisms of Emotional Reactivity to Media Entertainments Dolf Zillmann 7. Media-based Emotional Coping: Examining the Emotional Benefits and Pitfalls of Media Consumption Robin L. Nabi, Jiyeon So, and Abby Prestin 8. Tragic and Poignant Entertainment: The Gratifications of Meaningfulness as Emotional Response Mary Beth Oliver and Julia K. Woolley 9. Fear Reactions and the Mass Media Joanne Cantor 10. Media Enjoyment as a Function of Affective Dispositions toward and Moral Judgment of Characters Arthur A. Raney Part III: Mass Media, Politics, and Public Emotions 11. Emotion, Media, and the Global Village Ross Buck and Stacie Renfro Powers 12. Nonverbal Communication, Emotion, and Political Evaluation Erik P. Bucy 13. Disaster News and Public Emotions Mervi Pantti 14. Emotion in Persuasion and Risk Communication Monique M. Turner 15. Creating Fear: Transforming Terrorist Attacks into Control and Consumption David L. Altheide Part IV:Features, Forms, and Functions: Emotions Beyond the Message 16. The Influence of Form and Presentation Attributes of Media on Emotion Benjamin H. Detenber and Annie Lang 17. Effects of Presentation and Editing on Emotional Responses of Viewers: The Example of TV-News Dagmar C. Unz 18. Visual Emotions - Emotional Visuals. Emotions, Pathos Formulae, and their Relevance for Communication Research Marion G. Mueller and Arvid Kappas 19. Reactive and Reflective Responses to Mass Media Gerald C. Cupchik Part V: Emotions and Next Generation Media 20. Using automated facial expression analysis for emotion and behavior prediction Sun Joo Ahn, Jeremy Bailenson, Jesse Fox, and Maria Jabon 21. Emotionally-Resonant Media: Advances in Sensing, Understanding and Influencing Human Emotion through Interactive Media Jonathan Gratch 22. Virtual Interface Agents that Adapt to User Emotion and Interest Helmut Prendinger and Mitsuru Ishizuka Subject index
Copyright Date
2011
Target Audience
College Audience
Topic
Media Studies, Sociology / General, General, Emotions
Lccn
2010-008215
Dewey Decimal
302.23019
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Psychology, Social Science

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Collectible Books and Music LLC
CBM LLC
316 California Ave
# 801
89509 Reno, NV
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.erotsrebuz@selas
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
ZUBER

ZUBER

98,2% positieve feedback
853K objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.8
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
4.9

Populaire rubrieken in deze winkel

Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (262.907)

h***5 (348)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Very nice book.
t***e (1705)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Thank you
a***r (337)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great book, as described. Lightning fast shipping. Great communications. Thanks for a great transaction!