Afbeelding 1 van 7
kit MEMBRANE membrana GUARNIZIONE carburatore per WALBRO D11 K10 D10 K15 K11 WJ
Objectstaat:
30 beschikbaar
Verzendkosten:
Wordt verzonden naar Verenigde Staten. Lees de objectbeschrijving of neem contact op met de verkoper voor verzendopties. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Altavilla Silentina, Italië
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
Verkopergegevens
- 99% positive feedback
Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:335324048960
Specificaties
- Objectstaat
- Cavalli vapore
- 2 CV
- Homelite
- 540 8800 mp 55 mp 88
- Fonte di alimentazione
- Benzina
- Stihl
- 056
- Spillo diaframma
- Spillo alto ad incastro
- Prodotto compatibile
- Mini motosega, Motosega, Motosega ad asta
- Mcculloch
- mac 511 611 710 950 960 970 ms 55 60 titan 55 60 51
- Emak
- 264 tta 49 53 59 61 66
- Cilindrata del motore
- 60 cc
- Modello
- walbro d11 - wj
- Solo
- 603 670 680 690
- Voltaggio
- 12 V
- Paese di fabbricazione
- Cina
- Marca compatibile
- Per DOLMAR, Per Homelite, Per Husqvarna, Per McCulloch, Per Poulan, Per Solo, Per STIHL, oleo mac, pioneer, emak
- Lunghezza guida della barra
- 45 cm
- Numero di articoli nella confezione
- 5
- Potenza
- verie potenze
- Richiede montaggio
- Sì
- Modello compatibile
- wj-3, wj-6, wj-10, wj-16, wj-22, wj-26, wj-27, wj-29, wj-36, wj-40, wj-42, wj-444, wj-44, wj-48, wj-51, wj-52, wj-54, wj-55, wj-58, wj-59, wj-61, wj-67, wj-72, wj-83, wj-85, wj-86
- Tipo
- Kit carburatore
- Poulan
- 405 455 525 655 pro 475
- Marca
- Walbro
- Husqvarna
- p34t 2077 394 61p 700 a55 f55 f65 p42 p 52 62 650 7000 7700
- Tipo di motore
- 2 tempi
- oleo mac
- 350 super , 261 g , 980
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
luciano ruscinito
Luciano Ruscinito
Via Campoluongo, 48 Altavilla Silentina
84045 Altavilla Silentina, SA
Italy
Btw-nummer:
- IT 05995490652
Ik verstrek facturen waarop ik de btw afzonderlijk vermeld.
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:335324048960
Verzending en verwerking
Dit object wordt verzonden naar Verenigde Staten, maar de verkoper heeft geen verzendopties opgegeven. Neem contact op met de verkoper en vraag een verzendmethode voor uw locatie aan.
Objectlocatie:
Altavilla Silentina, Italië
Wordt verzonden naar:
Wereldwijd
Uitgesloten:
Oekraïne, Russische Federatie, Wit-Rusland
Verwerkingstijd |
---|
Wordt doorgaans binnen 1 werkdag na ontvangst van betaling verzonden. |
Belasting |
---|
Er kunnen belastingen van toepassing zijn tijdens Betalen. Meer weten?Lees meer over het betalen van belastingen op eBay-aankopen. |
Btw voor objectnr.335324048960
Btw voor objectnr.335324048960
Verkoper berekent btw op objecten die naar de volgende staten worden verzonden:
Staat | Btw-tarief |
---|
Retourbeleid
Nadat u het object hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met de verkoper binnen | Kosten voor retourzending |
---|---|
30 dagen | Koper betaalt voor retourzending |
De koper is verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending.
Details retourbeleid |
---|
Betalingsgegevens
Betalingsmethoden
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (1.846)
m***t (99)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Tutto ok come da descrizione
i***b (495)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
La motosega rimane un po’ ingolfata, nonostante la vite di regolazione sia tutta chiusa
Antwoord van: moto-ricambi-ruscinito- Feedback beantwoord door verkoper moto-ricambi-ruscinito.- Feedback beantwoord door verkoper moto-ricambi-ruscinito.
Il problema potrebbe essere altro. Prima di tutto, è importante capire quale vite di regolazione è stata chiusa: H, L o dell'acceleratore? Le viti di regolazione di solito non devono essere completamente chiuse; H e L dovrebbero essere regolate a circa un giro e mezzo o due. Assicurarsi che la regolazione sia stata eseguita correttamente e che il carburatore sia stato pulito approfonditamente potrebbe risolvere il problema. Potrebbe anche essere necessaria una maggiore competenza nella manutenzi
n***a (12)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
++++++++++++++++++