|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Millennials, News, and Social Media. Is News Engagement a Thing of the Past? Poi

Objectstaat:
Goed
Society Without News Consumers? -- Why Millennial Aren't Into News -- How Millennial Really Feel ... Meer lezenover objectstaat
Prijs:
EUR 29,00
Verzendkosten:
EUR 17,00 Voordelige verzendservice. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Berlin, Duitsland
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 14 jun en wo, 26 jun tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
De verkoper verzendt binnen 2 dagen na ontvangst van de betaling.
Retourbeleid:
Retourtermijn: 1 maand. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:335291358350
Laatst bijgewerkt op 07 jun 2024 09:31:57 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed
Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd (er zijn bijvoorbeeld slijtplekken), maar er zijn geen deukjes of scheuren. De harde kaft heeft mogelijk geen stofomslag meer. De boekband vertoont minimale slijtage. De meeste bladzijden zijn onbeschadigd. Er zijn weinig vouwen en scheuren en er is vrijwel geen tekst met potlood onderstreept of met een accentueerstift gemarkeerd. Er is niet in de kantlijn geschreven. Er ontbreken geen bladzijden. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“Society Without News Consumers? -- Why Millennial Aren't Into News -- How Millennial Really Feel ...
EAN
9781433150036
ISBN
1433150034
Genre
Medien
Produktart
Lehrbuch
Format
Taschenbuch
Erscheinungsjahr
2018
Anzahl der Seiten
236 Seiten
Autor
Paula M. Poindexter
Verlag
Peter Lang, Peter Lang Publishing Inc. New York
Publikationsname
Millennials, News, And Social Media
Sprache
Englisch

Over dit product

Produktinformation

Five years after the first edition of Millennials, News, and Social Media: Is News Engagement a Thing of the Past? was published, a focus on the Millennial generation's relationship with news is more important than ever. This revised and updated book reports the results of a new survey that reveals changes in news consumption habits and attitudes while painting a detailed portrait of Millennials in a news media landscape now dominated by social media and mobile devices. Generational, racial, ethnic, and gender differences in news engagement and social media use are examined and so is the historic presidential election that the oldest and youngest Millennials experienced. How Millennials voted, the issues that mattered, and the relationship between their political identity and news is also explored. The spread of fake news, attacks on the press, and the need for news literacy are also discussed. Since the publication of the book's first edition, Snapchat and digital subscriptions have emerged and social media sites have become popular platforms for news. How Millennials have responded to these changes in the media landscape is also examined. Finally, recommendations for further improvement of news coverage of Millennials are proposed. Plus, the book underscores how all segments of society, including news organizations, journalism schools, and tech companies, can work toward a more informed and news literate society, a requirement for viable democracies. This revised and updated book will appeal to students, scholars, journalists, and everyone who cares about informed and civically engaged citizens and a strong democracy.

Produktkennzeichnungen

ISBN-10
1433150034
ISBN-13
9781433150036
eBay Product ID (ePID)
242575882

Produkt Hauptmerkmale

Produktart
Lehrbuch
Sprache
Englisch
Anzahl der Seiten
236 Seiten
Verlag
Peter Lang, Peter Lang Publishing Inc. New York
Publikationsname
Millennials, News, And Social Media
Autor
Paula M. Poindexter
Format
Taschenbuch
Erscheinungsjahr
2018

Zusätzliche Produkteigenschaften

Hörbuch
No
Inhaltsbeschreibung
Paperback
Item Length
22cm
Item Height
1cm
Item Width
15cm
Item Weight
338g

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Borkert, Schwarz und Zerfaß GbR
Daniel Borkert
Kurfürstenstr. 14
10785 Berlin
Germany
Contactgegevens weergeven
:noofeleT21739752030
:liam-Eed.sudnuf-hcub@redro
Btw-nummer:
  • DE 260909845
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
KVK-nummer:
  • HRA KEINE
buchfundus-berlin

buchfundus-berlin

99,9% positieve feedback
26K objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
4.9
Verzendtijd
5.0
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (13.937)

h***o (2252)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Top - gerne wieder
h***o (2252)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Wie zuvor - Klasse
g***n (3410)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Alles super, vielen Dank !!