|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

GPU Pro 360 Guide to Lighting By Wolfgang Engel

Objectstaat:
Heel goed
Prijs:
US $64,73
OngeveerEUR 59,68
Verzendkosten:
Gratis Voordelige verzendservice. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: NY, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen za, 1 jun en do, 6 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:335251613901

Specificaties

Objectstaat
Heel goed: Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat ...
Title
GPU Pro 360 Guide to Lighting
ISBN
9780815385523
Publication Year
2018
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
GPU Pro 360 Guide to Lighting
Item Height
1in
Author
Wolfgang Engel
Item Length
9.2in
Publisher
A + K Peter's, The Limited
Item Width
7.6in
Item Weight
36.9 Oz
Number of Pages
490 Pages

Over dit product

Product Information

Wolfgang Engel's GPU Pro 360 Guide to Lighting gathers all the cutting-edge information from his previous seven GPU Pro volumes into a convenient single source anthology on lighting. This volume is complete with 24 articles by leading programmers that describes rendering techniques of global illumination effects suited for direct rendering applications in real time. GPU Pro 360 Guide to Lighting is comprised of ready-to-use ideas and efficient procedures that can help solve many computer graphics programming challenges that may arise. Key Features: Presents tips and tricks on real-time rendering of special effects and visualization data on common consumer software platforms such as PCs, video consoles, and mobile devices Covers specific challenges involved in creating games on various platforms Explores the latest developments in the rapidly evolving field of real-time rendering Takes a practical approach that helps graphics programmers solve their daily challenges

Product Identifiers

Publisher
A + K Peter's, The Limited
ISBN-10
0815385528
ISBN-13
9780815385523
eBay Product ID (ePID)
9038688322

Product Key Features

Author
Wolfgang Engel
Publication Name
GPU Pro 360 Guide to Lighting
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2018
Type
Textbook
Number of Pages
490 Pages

Dimensions

Item Length
9.2in
Item Height
1in
Item Width
7.6in
Item Weight
36.9 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
T385.G68884 2018
Table of Content
Ch 1 Multi-fragment Effects on the GPU Using Bucket Sort; Ch 2 Parallelized Light Pre-Pass Rendering with the Cell Broadband Engi≠ Ch 3 Practical, Dynamic Visibility for Games; Ch 4 Shasder Amortization Using Pixel Quad Message Passing; Ch 5 A Rendering Pipeline for Real-Time Crowds; Ch 6 Z3 Culling; Ch 7 A Quaterninion-Based Rendering Pipeli≠ Ch 8 Designing a Data-Driven Renderer; Ch 9 An Aspect-Based Engine Architecture; Ch 10 Kinect Programming with Direct3D 11; Ch 11A Pipeline for Authored Structural Dama≥ Ch 12 Quaternions Revisited; Ch 13 gITF: Designing and Open-Standard Runtime Asset Format; Ch 14 Managing Transformaations in Hierarchy; Ch 15 Block-Wise Linear Binary Grids for Fast Ray- Casting Operations; Ch 16 Semantic-Based Shader Generation Using Shadedr Shaker; Ch 17 ANGLE: Bringing OpenGL ES to the Desktop; Ch 18 Interactive Cinematic Particles; Ch 19 Real-Time BC6H Compression on GPU; Ch 20 A 3D Visualization Tool Used for Test Automaation in the Forza Series; Ch 21 Semi-Static LoadBalancing for Low-Latency Ray Tracing on Heterogeneous Multiple GPUs.
Copyright Date
2019
Target Audience
College Audience
Topic
Programming / Games, Programming / General, Computer Graphics, Physics / Optics & Light
Lccn
2018-020475
Illustrated
Yes
Genre
Computers, Science

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

WRAP Ltd
Mubin Ahmed
2 Lester Way
Wallingford
OX10 9TA
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:liam-Eku.oc.skoobemosewa@asuyabe
Btw-nummer:
  • GB 724498118
Handelsregistratienummer:
  • 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Awesomebooksusa

Awesomebooksusa

98% positieve feedback
1,2M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.8
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9

Populaire rubrieken in deze winkel

Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (513.194)

s***m (77)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
As described
k***s (112)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Item was as described and arrived on time. Thank you!
c***j (1055)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
interesting book by a very good author