Afbeelding 1 van 1
The Changing MO of the CMO: How the Convergence of Brand and Rep
Objectstaat:
Verzendkosten:
Bevindt zich in: NY, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen do, 30 mei en di, 4 jun tot 43230
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
Verkopergegevens
- 98% positive feedback
Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:335166043932
Specificaties
- Objectstaat
- Title
- The Changing MO of the CMO: How the Convergence of Brand and Rep
- ISBN
- 9781409423157
- Publication Year
- 2011
- Type
- Textbook
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Publication Name
- Changing Mo of the CMO : How the Convergence of Brand and Reputation Is Affecting Marketers
- Item Height
- 0.6in
- Item Length
- 9.6in
- Publisher
- Routledge
- Item Width
- 7in
- Item Weight
- 14.4 Oz
- Number of Pages
- 120 Pages
Over dit product
Product Information
MaryLee Sachs explores the relationship and increasing blur between the marketing discipline and the public relations profession. How do the two mix? What is their role in a world where the growth of digital and social media has contributed to an increasing lack of control over how brands are perceived?Drawing on the experiences of Chief Marketing Officers (CMOs) from 10 iconic organizations with business and consumer brands across the globe, The Changing MO of the CMO explores how some organizations are making the most of a blended approach to communications and marketing and how CMOs can respond to and prepare for their new responsibilities. It illustrates how PR can provide:" authenticity, relevance and advocacy to marketing;" integration of an organization's approach to paid, owned and earned media channels;" a strategic risk management tool for assuring reputation and managing crisis communication.Changing the traditional roles of marketing and communications may be an imperative for organizations. That doesn't make it easy. This readable and credible short guide provides a sense of the opportunities and obstacles involved and the vision required to change the culture of marketing and communications.The Changing MO of the CMO is an important book for developing a new model of marketing; it should be read by all CMOs charged with defining and implementing changes.
Product Identifiers
Publisher
Routledge
ISBN-10
1409423158
ISBN-13
9781409423157
eBay Product ID (ePID)
102908574
Product Key Features
Publication Name
Changing Mo of the CMO : How the Convergence of Brand and Reputation Is Affecting Marketers
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2011
Type
Textbook
Number of Pages
120 Pages
Dimensions
Item Length
9.6in
Item Height
0.6in
Item Width
7in
Item Weight
14.4 Oz
Additional Product Features
Lc Classification Number
Hf5415.1255.S23 2011
Table of Content
Contents: Introduction; Setting context; The intuitive CMO: Intuit, Inc; The experiential CMO: Old Navy; The sprinter CMO: British Olympic Association; The change agent CMO: GE; The traveling CMO: VisitBritain; The larger-than-life CMO: Eastman Kodak; The player CMO: the Pac-12; The responsible CMO: IBM; The creative CMO: Adobe Systems Incorporated; The mobile CMO: Nissan Motor Co. Ltd; The global imperative; Conclusion; Index.
Copyright Date
2011
Target Audience
College Audience
Topic
Marketing / General, Public Relations
Lccn
2011-009092
Dewey Decimal
658.827
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Genre
Business & Economics
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
WRAP Ltd
Mubin Ahmed
2 Lester Way
Wallingford
OX10 9TA
United Kingdom
Btw-nummer:
- GB 724498118
Handelsregistratienummer:
- 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:335166043932
Verzending en verwerking
Objectlocatie:
NY, Verenigde Staten
Wordt verzonden naar:
Wereldwijd
Uitgesloten:
Alaska/Hawaï, Argentinië, Barbados, Brazilië, China, Frans-Guyana, Frans-Polynesië, Guadeloupe, Ierland, Libië, Martinique, Mexico, Nieuw-Caledonië, Oekraïne, Puerto Rico, Russische Federatie, Réunion, Venezuela, Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika
Verzending en verwerking | Tot | Service | Levering*Zie opmerkingen over levering |
---|---|---|---|
Gratis verzending | Verenigde Staten | Voordelige verzendservice (USPS Media MailTM) | Geschatte levering tussen do, 30 mei en di, 4 jun tot 43230 |
Verwerkingstijd |
---|
Wordt doorgaans binnen 2 werkdagen na ontvangst van betaling verzonden. |
Belasting |
---|
Er kunnen belastingen van toepassing zijn tijdens Betalen. Meer weten?Lees meer over het betalen van belastingen op eBay-aankopen. |
Btw voor objectnr.335166043932
Btw voor objectnr.335166043932
Verkoper berekent btw op objecten die naar de volgende staten worden verzonden:
Staat | Btw-tarief |
---|
Retourbeleid
Nadat u het object hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met de verkoper binnen | Terugbetaling wordt verstrekt als | Kosten voor retourzending |
---|---|---|
30 dagen | Geld terug | Koper betaalt voor retourzending |
De koper is verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending.
Details retourbeleid |
---|
Retourzendingen geaccepteerd |
Betalingsgegevens
Betalingsmethoden
Populaire rubrieken in deze winkel
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (513.053)
o***n (1633)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Arrived today quicker than expected! Book is in great condition! More than happy with my purchase! Thank you very much for excellent service! Recommended seller! 10 stars!
s***_ (474)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Excellent service,fast delivery,AAA+++ seller.
1***f (224)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Arrived in perfect condition