|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

The Changing MO of the CMO: How the Convergence of Brand and Rep

Objectstaat:
Heel goed
Prijs:
US $9,10
OngeveerEUR 8,40
Verzendkosten:
Gratis Voordelige verzendservice. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: NY, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen do, 30 mei en di, 4 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:335166043932

Specificaties

Objectstaat
Heel goed: Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat ...
Title
The Changing MO of the CMO: How the Convergence of Brand and Rep
ISBN
9781409423157
Publication Year
2011
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Changing Mo of the CMO : How the Convergence of Brand and Reputation Is Affecting Marketers
Item Height
0.6in
Author
Marylee Sachs
Item Length
9.6in
Publisher
Routledge
Item Width
7in
Item Weight
14.4 Oz
Number of Pages
120 Pages

Over dit product

Product Information

MaryLee Sachs explores the relationship and increasing blur between the marketing discipline and the public relations profession. How do the two mix? What is their role in a world where the growth of digital and social media has contributed to an increasing lack of control over how brands are perceived?Drawing on the experiences of Chief Marketing Officers (CMOs) from 10 iconic organizations with business and consumer brands across the globe, The Changing MO of the CMO explores how some organizations are making the most of a blended approach to communications and marketing and how CMOs can respond to and prepare for their new responsibilities. It illustrates how PR can provide:" authenticity, relevance and advocacy to marketing;" integration of an organization's approach to paid, owned and earned media channels;" a strategic risk management tool for assuring reputation and managing crisis communication.Changing the traditional roles of marketing and communications may be an imperative for organizations. That doesn't make it easy. This readable and credible short guide provides a sense of the opportunities and obstacles involved and the vision required to change the culture of marketing and communications.The Changing MO of the CMO is an important book for developing a new model of marketing; it should be read by all CMOs charged with defining and implementing changes.

Product Identifiers

Publisher
Routledge
ISBN-10
1409423158
ISBN-13
9781409423157
eBay Product ID (ePID)
102908574

Product Key Features

Author
Marylee Sachs
Publication Name
Changing Mo of the CMO : How the Convergence of Brand and Reputation Is Affecting Marketers
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2011
Type
Textbook
Number of Pages
120 Pages

Dimensions

Item Length
9.6in
Item Height
0.6in
Item Width
7in
Item Weight
14.4 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf5415.1255.S23 2011
Table of Content
Contents: Introduction; Setting context; The intuitive CMO: Intuit, Inc; The experiential CMO: Old Navy; The sprinter CMO: British Olympic Association; The change agent CMO: GE; The traveling CMO: VisitBritain; The larger-than-life CMO: Eastman Kodak; The player CMO: the Pac-12; The responsible CMO: IBM; The creative CMO: Adobe Systems Incorporated; The mobile CMO: Nissan Motor Co. Ltd; The global imperative; Conclusion; Index.
Copyright Date
2011
Target Audience
College Audience
Topic
Marketing / General, Public Relations
Lccn
2011-009092
Dewey Decimal
658.827
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Genre
Business & Economics

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

WRAP Ltd
Mubin Ahmed
2 Lester Way
Wallingford
OX10 9TA
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:liam-Eku.oc.skoobemosewa@asuyabe
Btw-nummer:
  • GB 724498118
Handelsregistratienummer:
  • 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Awesomebooksusa

Awesomebooksusa

98% positieve feedback
1,2M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.8
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9

Populaire rubrieken in deze winkel

Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (513.053)

o***n (1633)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Arrived today quicker than expected! Book is in great condition! More than happy with my purchase! Thank you very much for excellent service! Recommended seller! 10 stars!
s***_ (474)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Excellent service,fast delivery,AAA+++ seller.
1***f (224)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Arrived in perfect condition