Hebt u iets om te verkopen?

Developing Focus Group Research: Politics Theory And Practice Edited By Rosaline

Objectstaat:
Heel goed
Preowned - Acceptable Conditions - No Highlighters - Odor or smoke free -
Prijs:
US $19,50
OngeveerEUR 18,17
Verzendkosten:
US $9,00 (ongeveer EUR 8,39) Versnelde verzendservice. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Wilton, Connecticut, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 28 jun en ma, 1 jul tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
60 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Geregistreerd als particuliere verkoper, dus de consumentenrechten die voortvloeien uit de EU-wetgeving inzake consumentenbescherming zijn niet van toepassing. De geld-terug-garantie van eBay geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:334239213100
Laatst bijgewerkt op 25 jun 2023 12:57:10 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed
Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat bevindt. De kaft is niet zichtbaar beschadigd en het eventuele stofomslag zit nog om de harde kaft heen. Er ontbreken geen bladzijden en er zijn geen bladzijden beschadigd. Er is geen tekst onderstreept of gemarkeerd en er is niet in de kantlijn geschreven. Er kunnen zeer minimale identificatiemerken aan de binnenzijde van de kaft zijn aangebracht. De slijtage is zeer minimaal. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“Preowned - Acceptable Conditions - No Highlighters - Odor or smoke free -”
Series
Sage
Subject Area
Référence, Social Science
Book Title
Developing Focus Group Research: Politics, Theory And Practi...
Educational Level
Adult & Further Education
Level
Business, Technical
Subject
Research
ISBN
9780761955672
Publication Name
Developing Focus Group Research : Politics, Theory and Practice
Publisher
SAGE Publications, The Limited
Item Length
9.2 in
Publication Year
1999
Type
Not Available
Format
Hardcover
Language
English
Author
Jenny Kitzinger
Item Weight
1 Oz
Item Width
6.1 in
Number of Pages
240 Pages

Over dit product

Product Information

This book critically examines the potential of, and suggests ways forward in, harnessing a versatile and powerful method of research - focus groups. The book challenges some of the emerging orthodoxies and presents accessible, insightful and reflective discussions about the issues around focus group work. The contributors, an impressive group of experienced researchers from a range of disciplines and traditions, discuss different ways of designing, conducting and analyzing focus group research. They examine sampling strategies; the implications of combining focus groups with other methods; accessing views of minority groups; their contribution to participatory or feminist research; use of software packages; discourse anal

Product Identifiers

Publisher
SAGE Publications, The Limited
ISBN-10
0761955674
ISBN-13
9780761955672
eBay Product ID (ePID)
1162965

Product Key Features

Number of Pages
240 Pages
Language
English
Publication Name
Developing Focus Group Research : Politics, Theory and Practice
Publication Year
1999
Subject
Research
Type
Not Available
Subject Area
Référence, Social Science
Author
Jenny Kitzinger
Format
Hardcover

Dimensions

Item Weight
1 Oz
Item Length
9.2 in
Item Width
6.1 in

Additional Product Features

LCCN
98-061656
Dewey Edition
21
Reviews
'If you are considering focus group methodology in your own research this will provide you with a good starting point taking you through the epistemological and political issues of such research in process' - European Journal of Communication
Dewey Decimal
300/.723
Intended Audience
College Audience
Lc Classification Number
H61.28.D48 1999
Table of Content
Introduction - Jenny Kitzinger and Rosaline S Barbour The Challenge and Promise of Focus GroupsThe Impact of Context on Data - Judith Green and Laura HartCombining Focus Groups and Interviews - Lynn Michell Telling How it Is; Telling How it FeelsAre Focus Groups Suitable for 'Sensitive Topics? - Clare Farquhar with Rita DasHow Useful Are Focus Groups in Feminist Research? - Sue WilkinsonDo Focus Groups Facilitate Meaningful Participation in Social Research? - Rachel Baker and Rachel HintonHow Useful Are Focus Groups for Obtaining the Views of Minority Groups? - Lai-Fong Chui and Deborah KnightAre Focus Groups an Appropriate Tool for Studying Organizational Change? - Rosaline S BarbourCan Focus Groups Access Community Views? - Claire Waterton and Brian WynneSome Issues Arising in the Systematic Analysis of Focus Group Materials - Jane Frankland and Michael BloorThe Analytical Potential of 'Sensitive Moments in Focus Group Discussions - Jenny Kitzinger and Clare FarquharCan Focus Groups Be Analyzed as Talk? - Greg Myers and Phil MacnaghtenTheorizing Subjects and Subject Matter in Focus Group Research - Sarah Cunningham-Burley, Anne Kerr and Stephen PavisAfterword - Rosaline S Barbour and Jenny Kitzinger
Copyright Date
1999

Objectbeschrijving van de verkoper

jdgb2010_4 Used Books

jdgb2010_4 Used Books

100% positieve feedback
3,0K objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
5.0
Redelijke verzendkosten
4.9
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.

Feedback verkoper (895)

z***0 (3841)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Thank You
9***9 (209)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
excellent
n***z (366)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
A++++++