|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

(3) Blades Fits 48" Gravely Pro Turn 148 XDZ & ZT HD 396-809

Objectstaat:
Nieuw
Meer dan 10 beschikbaar / 4 verkocht
Prijs:
US $83,99
OngeveerEUR 77,37
Verzendkosten:
Gratis Expedited Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Webberville, Michigan, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen do, 6 jun en za, 8 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:325998262910
Laatst bijgewerkt op 25 mei 2024 00:43:50 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een gloednieuw, ongebruikt, ongeopend, onbeschadigd object in de oorspronkelijke verpakking ...
Brand
Reliable Aftermarket Parts Our Name Says It All
Type
Lawn & Garden
Model
Several
MPN
Does Not Apply
Compatible Equipment Make
For Gravely
Number of Items
1

Objectbeschrijving van de verkoper

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (619.903)

s***s (3)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
I paid on the 21st of May today is the 28th and they still haven't shipped, what's up boss man? It was time to cut Grass on the 21st
Antwoord van: reliableaftermarketpartsinc- Feedback beantwoord door verkoper reliableaftermarketpartsinc.- Feedback beantwoord door verkoper reliableaftermarketpartsinc.
We appreciate your feedback! We are so sorry for the delay in getting your items out to you. We do realize the inconvenience this has caused. I am happy to report that your items are on their way now, and we cannot apologize enough for the delay in getting them out to you. Holidays and seasonal orders have delayed shipments a bit. We appreciate you and hope to have the pleasure of working with you again.
Alle feedback weergeven